איך כולם רוכשים דירות? מאיפה הם מגרילים את ההון העצמי שלהם?

התחתנתם? רוצים לראות את עצמכם באופק הלא רחוק מדי עם דירה משלכם ביד? ודאי אתם לא מצליחים להבין איך אנשים מביאים באמצע החיים שלוש מאות, ארבע מאות אלף שקלים ויותר? באמת זה לא פשוט אבל עובדה שמדי יום נחתמים להם חוזים ברחבי הארץ עבור דירות יקרות, זולות ובינוניות. בואו נבין איך עושים את זה? ובמילים קצרות, איך מגשימים חלומות!

מאיפה משיגים הון עצמי? 

שלב א' לא מתכחשים למצב הכלכלי הנתון

דבר ראשון אתם צריכים להבין שאתם צריכים להתחיל לשים יד על הדופק עם כמות ההוצאות שלכם. אתם לא יכולים לשתות את החלב ולהשאיר את הכוס מלאה, אין אפשרות כזו שנותנת לכם גם לבזבז כסף בלי גבול, וגם לצבור בסופו של יום הון עצמי. הרגל הבזבוז מונע גם מאנשים שמכניסים עשרות אלפי שקלים מדי חודש, להגיע לדירות משלהם. לכאורה זוג צעיר שמכניסים ביחד שלושים אלף שקלים, היו צריכים תוך תקופה קצרה להגיע לדירה משלהם. אבל מה לעשות שכל חודש מחדש הם מוצאים את עצמם במינוס? 

התחילו לעבוד עם רשימה של הוצאות משוערות לחודש הקרוב, והשתדלו מאוד לעמוד במה שתכננתם. כמובן שאפשר גם לעשות עמודה להוצאות חריגות שאינן ידועות מראש כמו הזמנת אינסטלטור וכו'. 

שלב ב' חפשו להגדיל את ההכנסה שלכם

אם אתם עובדים בעבודה עם אפשרויות קידום, נסו לבקש העלאה במשכורת שלכם. אתם גם יכולים לחשוב על הכיוון של להרחיב את שעות העבודה שלכם. אך אם אתם מרגישים רווים מהעבודה שלכם, אתם יכולים לעבוד בעבודה מהצד שתאפשר לכם לחסוך יותר כסף מדי חודש ולהגיע להון עצמי מכובד כמה שיותר מהר. 

יש לכם הלוואות? בדקו איך אתם יכולים לייעל את התחום הזה

אם יש לכם הלוואה אחת, נסו לבדוק אם אתם יכולים להוזיל אותה. אם יש לכם כמה הלוואות, אתם מוזמנים לאחד אותם להלוואה אחת מסודרת וזולה יותר. אם אתם יכולים לסגור את ההלוואות האלה אחת ולתמיד, זה יהיה הכי טוב מצדכם.

יש לכם ביטוחים? אולי אפילו ביטוחים כפולים

למרות שתשלומים עבור ביטוחים בדרך כלל הם לא יקרים, כאשר משלמים על אותו ביטוח כמה פעמים, זה ודאי יוצא יקר. איך קורה שיש ביטוחים כפולים? יכול להיות שיש לכם ביטוח בריאות פרטי, וביטוח ממכבי שמכסה לכם את אותם דברים, ואתם משלמים על שתיהם תשלום מיותר. לכך בדיוק נועד אתר הר הביטוח. באתר זה אתם יכולים למצוא את כל הביטוחים הרשומים על שמכם. היכנסו לאתר זה ותחסכו עוד כמה שקלים טובים מדי חודש. 

שאלה / כמה אחוזי מימון ניתן לקבל למשכנתא שניה?

לאשתי יש דירה על שמה, וכעת אנחנו רוצים לרכוש יחד דירה משותפת. כמה אחוזי מימון נצליח לקבל מהבנק? 

אתם במינוס גדול מדי? 

אם אתם חשים כי אפילו הכתבה הזו גדולה עליכם ואתם עוד רחוקים ממנה, אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחים. בחברת המפתח יש לנו כמה מחלקות, אחת המחלקות החזקות שלנו זה כלכלת משפחה. אנחנו מזמינים אתכם לקבל כלים מהמומחים שלנו לכלכלת משפחה שיעזרו לכם להגיע לצאת מהמינוס ולהגיע למצב אידיאלי של צבירת חיסכון מדי חודש. זה חלום מתוק שכדאי לכם לעבוד קשה כדי להגשים אותו. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם