רוצים להוזיל את המשכנתא? יש דרכים לעשות את זה

אחד הדברים הכי הזוים ברכישת דירה, זה שלא רק שמחיר הדירה בשמים, רוכשי הדירות, נאלצים לשלם גם ריביות אדירות עבור שירות קבלת המשכנתא. אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, חלק גדול מהאשמה, מוטלת גם על רוכשי הדירות בעצמם.

במה אשמים רוכשי הדירות בריביות המשכנתא היקרות? 

הם אשמים ועוד איך. למרות שריביות המשכנתא יקרות וצריך לעשות הרבה כדי לכסות אותם, יש דרכים להוזיל את המשכנתא. מהי הדרך להוזיל את המשכנתא? לא לוקחים משכנתא לבד! זה אחד המשפטים הכי נדושים, אבל מה לעשות שאנשים לא קולטים שהם עלולים לזרוק מאה אלף שקלים לפח, פשוט לפח. 

בדרך כלל כאשר חברות מפרסמות את עצמן הן משווקות את עצמן בצורה הכי חזקה, כדי שאנשים ירצו לקחת את השירות שלהם. אנשים למדו לסנן את מה שהם שומעים, ולקחת הכל בערבון מוגבל. פעמים רבות אכן זה טוב, כי כך אנשים לא מבזבזים כסף, בגלל כל פרסומת שנחשפו אליה. אבל בתחום המשכנתאות זה חיסרון עצום. 

מה מפרסמים יועצי המשכנתאות? 

כל יועץ משכנתאות בתחילת דרכו, מפרסם כי הוא נכון לעזור לכל מי שמעוניין להוזיל לו את המשכנתא. זה באמת נשמע קצת לא אמין. איך זה יכול להיות שאפשר לחסוך כל כך הרבה כסף, על ידי ביצוע מחזור משכנתא, או התייעצות לפני לקיחת משכנתא. אבל העובדות מדברות בעד עצמם. אתם מוזמנים לנסות להגיש באופן עצמאי בקשה לאישור עקרוני מאחד הבנקים, ולראות בעצמכם כי הריביות יקרות מאוד לעומת החבר שלכם שהלך דרך יועץ משכנתאות. 

אין מה לעשות, יש דברים הזוים בחיים. צריכים ללמוד להשלים אותם. מה שבטוח, לא לוקחים משכנתא בלי ליווי של יועץ משכנתאות מקצועי. 

מאיפה ליועץ משכנתאות יש כלים לעמוד מול הבנק? 

יועץ משכנתאות מדבר את השפה של הבנקים. בעצם, כדי להוזיל את המשכנתא, לא צריכים להיות גאוניים במיוחד. צריך פשוט לדבר את השפה של הבנק. ברגע שמומחה המשכנתאות מטעם הבנק מציע לכם ריבית על אחד המסלולים, והוא אומר לכם, שהריבית הזו, היא ריבית ממש טובה, לכם אין ברירה אלא להאמין לו. אבל אם לקחתם ליווי של יועץ משכנתאות פרטי, הוא ידע להגיד לפקיד בבנק מה הריבית שהוא מעוניין לקבל עבורכם. אין משחקים מול יועץ משכנתאות פרטי.

כאן מגיע היתרון של יועץ משכנתאות מומחה – שיצליח לחלץ לכם גם ריביות לא הגיוניות מהבנק. יש לו את הכלים להוזיל לכם את המשכנתא, והוא יעשה הכל כדי להצליח בתפקידו זה, כי בדיוק על זה אתם משלמים לו. 

איך תדעו לבחור יועץ משכנתאות מקצועי? 

הגעתם למקום הנכון, בזמן הנכון. אתם מוזמנים להכיר את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות שתתן לכם בכל התהליך של לקיחת המשכנתא. אז קדימה, פשוט תקליקו כאן.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם