משקיעים בדירה? כך תקבלו היתרי בניה תוך זמן קצר!

כל משקיע שרוכש דירה רוצה לדעת שהוא מוכר את הדירה אחרי זמן עם כמה שיותר אחוזי תשואה לטובתו. איך אתם יכולים להגדיל את שווי הדירה שלכם בלי הרבה בירוקרטיות? על ידי הגדלת הדירה. מן הסתם אתם מרימים גבה. הרי להגדיל דירה ולסגור מרפסת, זה דבר שדורש אישורי בניה. וכל אחד יודע שבשביל להשיג אישורי בניה צריך להמתין המון המון זמן, ולעבור הרבה הרבה בירוקרטיות עד שהם מאושרים ונעשים זמינים. אם כך, על מה אנחנו מה אנחנו מדברים? 

הליך רישוי מקוצר, נעים להכיר!

הכל התחיל מזה שמשרד השיכון גילה שאנשים רבים החלו לאבד את הסבלנות שלהם לאישורי בניה. ולכן, בניות והרחבות שהן לא בגדר חריגות רצינות יותר מדי, אנשים פשוט עשו בלי לקבל על כך אישורים. משרד השיכון החליט שהוא נותן אפשרות לקבל אישורי בניה בתוך זמן קצר כדי שיותר ויותר אנשים יבנו עם אישורי הוועדה המקומית. 

הליך רישוי מקוצר נותן מענה לכל מי שמעוניין להוסיף ממ"ד לדירה שלו, לסגור מרפסת, להוסיף מעלית לבניין שלו וכו'. כדי לקבל את הרישיון בתוך טווח קצר של 45 ימים, יש צורך לכתוב את הבקשה בפירוט מלא כולל שירטוטים של הבית, לצרף לבקשה גם שלושה עותקים של טופס בקשה לאישור בהליכים מקוצרים לבניה. 

 איכות הבניה לא עומדת להיפגע בגלל הרישיון המהיר הזה, אלא הפוך. מהיום יהיו יותר ויותר בניות שיעשו באישור. 

מהם התנאים והזכויות שמשרד השיכון קבע?

משרד השיכון מעוניין שהכל ילך תחת כפיפה לרגולציה. לכן הוא קבע כללים מאוד ברורים. והנה הם לפניכם:

  • כל המעוניין להגיש בגשה לאישורי בניה בהליכים מהירים, יגיש בקשה שנערכה בליווי מהנדס בהתאמה מושלמת לדרישות של משרד השיכון. כדי שלא יהיו תקלות והכל יהיה מדויק עד לפרט האחרון. 
  • אחרי שהגשתם את הבקשה, מהנדס מטעם הרשות המקומית יגיע לדירה שלכם כדי לבחון את השטח מקרוב ולראות שאכן כל השרטוטים שלכם מדויקים, כך שהאישורים שהרשות תתן לא יהיו על ריק. 
  • המהנדס יכול להחליט כי הבית שלכם לא מתאים לתוכנית של הליך רישיון מהיר. אם אכן הבית שלכם לא יעמוד בתקנות, יישלח אליכם מכתב מהעיריה שיסביר לכם מדוע אתם לא עונים לדרישות, ותצטרכו להגיש בקשה לאישורי בניה בדרך הרגילה והמקובלת כמו ילדים טובים.
  • כמובן שיש לכם אפשרות לתקן את הבקשה כך שהיא כן תתאים לתוכנית של רישיון מהיר. 

למה זה שווה לכם כמשקיעים?

זה לא משנה אם אתם בקטע של להשכיר את הדירה או למכור אותה ברווחיות גדולה יותר מזו שקניתם אותה. בכל מקרה, זה יעזור לכם להרוויח יותר כסף מההשקעה שלכם. לגבי מכירת הדירה אתם לא צריכים הסבר. אבל גם לגבי שכירות, זה ברור שאתם יכולים להעלות את מחיר הדירה אחרי שתוסיפו אליה מרפסת. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח – לכל משקיע מתחיל. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם