משקיעים באשדוד? רוצים לרכוש דירה איכותית על הנייר? 

עיריית אשדוד החלה בבניית התשתיות לקראת בניית רובע חדש בעיר. הבנייה תחל בעוד כשנתיים. ידוע שרכישת דירה על הנייר היא זולה יותר. קל וחומר כאשר מדובר באזור שכולו חדש. דירות הנמכרות על הנייר באזורים חדשים בדרך כלל מעלות את השווי שלהן הרבה יותר מדירות שנמכרות על הנייר בפרויקטים של תמ"א או סתם בניין חדש באזור מיושב. 

מאיפה אנחנו מביאים את זה? תסתכלו על בית שמש. בבית שמש נבנות עשרות אלפי יחידות דיור המוקמות על רמות שונות. אנשים רכשו שם דירות במחירים זולים, עוד לפני שהבניה התחילה, אבל לא חלמו כמה הם חסכו לעצמם. כיום מחירי דירות רבים הכפילו את שווים בחצי מיליון ש"ח. 

מתי עתידה להתחיל הבניה ברובע החדש? 

כדי לבנות רובע חדש, צריך להתחיל מאפס. להתחיל מאפס הכוונה היא לבנות תשתיות שאינן קיימות כמו תשתיות של גז, מים, חשמל, סלילת כבישים שלא קיימים ועוד. הכנת התשתיות לבד עתידה לערוך במשך כשנתיים ורק אחרי זה יתחילו בבניית הרובע עצמו. 

מה הולכים לבנות ברובע? 

כל מה שצריך רובע חדש. בנייני משרדים, בנייני מגורים -כשלושת אלפים יחידות דיור, בריכה, אולם ספורט, חדר כושר, בתי כנסת, מרכז מסחרי ועוד. 

עיריית אשדוד קיבלה פטור מהעמדת דירות לשכירות בפרויקט לכיש. איך זה קרה? עיריית אשדוד מקימה עוד כמה פרויקטים באזורים שונים, בהם יועמדו דירות לשכירות. ולכן, אחרי שעיריית אשדוד שיתפה את הממשלה בנתונים, הוחלט כי בפרויקט לכיש רק מספר מועט של יחידות יועמדו לשכירות, וכל השאר ימכרו במחיר המלא, פרט לדירות של מחיר מטרה. 

מחיר מטרה? בפרויקט לכיש? 

כן. משום מה אנשים מופתעים לשמוע על כך שבפרויקט חדש יהיה ניתן לקבל דירה במחיר מוזל. אבל למעשה תוכנית מחיר מטרה אינה מאפשרת לרכוש דירות ישנות, אלא רק דירות חדשות מפרויקטים. אלא מה? אנשים מרגישים שאם הם יזכו במכרז ויקנו דירה ברובע חדש באשדוד במחיר נוח יותר, הם יהיו המאושרים באדם. והאמת היא שהם צודקים. אנשים רבים חולמים להיות מתוך הזוכים המאושרים שקנו דירה באשדוד במחיר מופחת. לפעמים שוכחים שגם מחיר זול צריך לשלם בסוף. על כל מקרה, תבדקו גם אתם את זכאותכם. 

כדי שתוכלו להיכנס למכרז ולהיות רגועים שאם תזכו, תהיה לכם את האפשרות לממש את הזכיה שלכם- אתם חייבים להתכונן עם המשכנתא. אתם לא צריכים לקחת משכנתא כבר מעכשיו, אבל כן להתחיל להתכונן ולראות איך תוכלו לקחת בעתיד הלא כל כך רחוק משכנתא. אם אין לכם הון עצמי מספיק, זה הזמן לעבוד ולחסוך, אם אין לכם מספיק הכנסות, זה הזמן להחליף עבודה, או להוסיף עבודה מהצד. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המדריך למשקיע המתחיל – חברת המפתח. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם