מה שחשוב לדעת לפני שמשקיעים בנדל"ן

בעקבות עליית המחירים של הנכסים בישראל, הפך שוק הנדל"ן לשוק קוסם ואטרקטיבי עבור מחפשי ההשקעות למיניהם. בחירת נכס טוב מהווה השקעה אלטרנטיבית הרווחית לטווח הרחוק ולעיתים, תלוי בסוג הנכס, אף לטווח המיידי.

איך בוחרים את הנכס הטוב ביותר?

הבחירה העיקרית תהיה לגבי מיקום הנכס. כדי שההשקעה תהיה הטובה ביותר, יש לבחור במיקום בו הביקוש הוא גדול. נכס באזור מבוקש הוא בעל סיכוי גדול יותר להצלחת ההשקעה. כיום, עם ההתפתחות המואצת של ערי הפריפריה, עלה הביקוש בערים אלו באופן משמעותי. כדאי לשקול גם אופציה להשקעה בערים אלו (שבהחלט יכולה להיות החלטה נבונה). אך, לפני שאתם משקיעים בערי הפריפריה, פנו לבקר באזור ובנכס המדובר כדי להתרשם ממנו ולקחת בחשבון פרטים נוספים כמו דרכי נגישות לאזור ועוד.

איך בוחרים השקעת נדלן

מה חשוב לזכור לפני רכישת נכס?

יש לקחת בחשבון מראש את האפשרות לשינוים כלליים בתנאי הנכס העכשויים, כמו ביקוש ומחיר. במצב הנוכחי כיום, מגמת הביקוש נמצאת בעליה מתמדת ובאופן משמעותי מאוד ביחס להיצע הדירות בארץ. בעקבות זאת, גם מחירי הדירות מושפעים, הם עולים בתאוצה רבה בהתאם. למרות שלא צפוי שינוי כלשהו  בטווח הרחוק, יש לבחון כל מצב לגופו ולדאוג לפתרונות למצבי חירום כמו מכירת הנכס מוקדם בזמן שיש תחזית לשינוי באופק.

בדקו שאתם יכולים לעמוד בהתחייבויות השקעתכם!

זכרו, בכל התחומים, אין שום השקעה בטוחה במאת האחוזים. לכן, יש לבחון כל השקעה בדקדקנות רבה מבחינת פוטנציאל ההצלחה שלה. יש לקחת בחשבון כל סיכון אפשרי עד הקלוש ביותר. למרות שהשקעה בנדל"ן נראית לכם קוסמת ביותר. נראה לכם יש לתפוס השקעה כזו בשתי ידיים. חשוב שתפעלו עם יד על הדופק ותבחרו רק בהשקעה שתתאים ליכולות הכלכליות שלכם. השקעה כזאת, שתצליחו לעמוד בתשלומים שלה ולא תיאלצו להוציא הלוואות נוספות גדולות שלא תצליחו לעמוד בהם. חשוב מאוד לקחת יועץ משכנתאות גם בעת השקעת נדל"ן שלא למגורים פרטיים. אל תפעלו בפזיזות, על פי שיקול דעת עצמית.

לווי מקצועי בדרך להצלחה

השקעה בנדל"ן לא שונה בהרבה מרכישת דירה פרטית. הידע וסכום הכסף העצום הנדרשים למטרה זו, הופכים את ההשקעה למורכבת ובעלת סיכונים רבים. להשקעות אלו נדרש ייעוץ מקצועי ומנוסה ככל האפשר. ייעוץ שילווה אתכם בתהליך הרכישה וימנע טעויות אפשריות הנוצרות מחוסר בידע רלוונטי. יועץ משכנתאות בכיר, יספק לכם סיוע בנושאים הבאים: הגדרת אופי ההשקעה, סיוע בבחירת הנכס הנכון, לווי בתהליך הרכישה ועוד. בעזרת יועץ טוב, תצאו עם מינימום סיכונים ומקסימום סיכויים. פוטנציאל התשואה יהיה רב יותר. בהמשך, זה יוביל אתכם לרווחים גדולים יותר, תוך זמן קצר יותר מהמתוכנן. 

אם אתם פועלים על פי הנאמר, אנו מאמינים בהצלחת ההשקעה שלכם, אפילו בעיניים עיוורות. בכל אופן אל תפעלו לבד, היעזרו באנשים בעלי ניסיון רב בתחום עם היסטוריית הצלחות עשיר במיוחד.  

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם