מה הקשר בין מצוקת הדיור לבין ההשקעות בקרקעות?

הקשר הוא ברור. מאחר ואין מספיק דירות לכל המעוניינים לרכוש, חייבים להפשיר עוד ועוד קרקעות כדי שיהיו מזומנות לבניית יחידות דיור. ככל שצריך לבנות על עוד קרקעות, יש יותר משקיעי קרקעות שיכולים ליהנות מהפשרת הקרקע שלהם כך שהם רואים את הרווח על הקרקע שלהם בצורה יותר מהירה. התשואות על קרקעות במדינת ישראל הולכות וגובהות ככל שחולפות השנים ומצוקת הדיור נעשית חריפה יותר. 

יש הרבה סוגי השקעות שאפשר להשקיע שם את הכסף, אבל השקעה בקרקע זוהי השקעה מאוד מרוויחה, באופן חריג אפילו. למעשה, השקעה בקרקע זוהי אחת ההשקעות הכי בטוחות שקיימות היום. כמובן שכדי שההשקעה תהיה השקעה בטוחה חייבים לרכוש אותה באזור בו יש צורך בעוד יחידות דיור כך שיום יבוא והיא אכן תהיה קרקע לבניה ולמימוש. 

מי זה שעומד מאחורי הפשרת כל הקרקעות? 

העיריות והמועצות האזוריות. כל עירייה מעוניינת לפתור את מצוקת הדיור במחוזותיה כמה שיותר מהר ועל הדרך הטובה ביותר. איך היא עושה את זה? על ידי הפשרת עוד ועוד קרקעות לבניה. כל פרויקט שמסתיימת הבניה שלו. מתפנות עוד כמויות אדירות של דירות למכירה ומצוקת הדיור מקבלת מכה רצינית שגורמת לגרפים לנוע לטובת העירייה. 

אם אתם קונים קרקע להשקעה שיש עליה תוכנית מוגמרת כמעט של בניית יחידות דיור, אין שום דרך להפוך אותה למטרה אחרת. זאת מאחר ויחידות דיור הן מוצר מבוקש כל כך.  

זוג צעיר? יש לכם הון עצמי? 

זוגות רבים מאוד רוצים להגיע לדירה משלהם ולהפסיק לשלם שכירות אלא משכנתא. אבל עדיין למרות הרצון הבוער הזה, הם לא רוצים להיות משועבדים למשכנתא ענקית, ומן הצד השני הם כן רוצים דירה באזור טוב ואיכותי והם גם רוצים לקנות דירה גדולה. זה ממש כמו לרצות לשתות מהכוס ולהשאיר אותה מלאה. 

חשוב שתדעו שיש לכם עוד אופציה להגיע לדירה משלכם בלי לקחת משכנתא גבוהה במיוחד. איך עושים את זה? משתתפים בהשקעה בקרקע, אחרי מספר שנים שהקרקע מגיעה לתכלית, מוכרים את הדירות ואתם מקבלים את החלק שלכם בהשקעה שלכם, ועם הכסף שגדל אתם יכולים לרכוש דירה עם הון עצמי גבוה ובלי לקחת משכנתא מטורפת. אתם גם יכולים לגור על אחת מהדירות שתבנה על הקרקע בה השקעתם. 

אל תדלגו על שלב מדידת הסיכונים

בכל הליך בו בן אדם מוציא כסף על דבר שאין לו תמורה מיידית לכסף שלו, יש גם סיכון. כדי שלא תאבדו חלילה את הכסף שלכם, אתם חייבים לבחון סיכונים כמו שצריך, בלי לדלג על אף שלב. גם אם אתם חסרי סבלנות ממש. התופעה של חוסר סבלנות אצל משקיעים, היא תופעה די מוכרת אבל היא גרועה למשקיעים בעצמם. כי אסור להשקיע שקל לפני שההשקעה נבחנה מכל הכיוונים האפשריים. 

הכירו את המומחים שלנו

 אנו במדריך למשקיע המתחיל מלווים משקיעים צעירים בדרך להשקעות הראשונות שלהם. משקיע מנוסה יודע שאם לא העצות החכמות שנתנו לו כל אוהביו בתחילת דרכו, הוא היה מאבד את כל הונו שלא היה גדול כל כך בתחילת הדרך. כדי להבטיח את ביטחון הכסף שלכם אתם חייבים לעשות את ההשקעות הראשונות שלכם בליווי של מומחים שיודעים ומבינים את המקום שלכם. 

הכירו את המומחים שלנו שיעזרו לכם להגשים חלומות מבלי לדרוש ממכם להביא מעצמכם הון שאין לכם, אלא רק את ההון שיש לכם… 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של המדריך למשקיע המתחיל. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם