הכל על דירות ודילמות בתוכניות תמ"א

רכשתם דירה בפרויקט תמ"א על מנת להעלות את ערכה? קצב הבניה איטי באופן מוגזם? היזם לא עומד בהתחייבויות? 

כנראה תהנו מאוד מהכתבה הבאה. תגלו כי כל מה שברור לכם שמתנהל בצורה לא תקינה בפרויקט התמ"א בו אתם שותפים, גם לספר החוקים של מדינת ישראל, ברור כהתנהלות לא תקינה.

למי פונים בעת צרה?

מי שממונה כיום על טיפול בפניות דיירים בכל הנושא הכללי של התחדשות עירונית הכולל בתוכו גם את ענייני תמ"א 38, זו עורכת הדין תמר עדיאל- זכאי. 

משרדיה ממוקמים בירושלים, וקבלת התלונות והפניות השונות נעשית בדרכים המקובלות. פרטים נוספים תוכלו לקבל באתר הממשלתי.

היעזרו בסבלנות. לרוב, הפניות הן כה רבות, כך שמהירות התגובה היא די איטית. בדרך כלל, תאלץ הממונה על פניות הציבור לנצל את ההארכה המקסימלית של מענה עד 90 יום, לא מרוע, פשוט מעומס  (במקרים מסוימים היא תוכל לתת הארכה של עוד 90 ימים, אך עם סיבה ראויה שמצדיקה דחייה של פניה).

מעוניינים בדוגמאות של פניות? בבקשה!

  • חתימה על מסמכי ייפוי כח ליזם בשפה שאינה מובנת לחותם.
  • אי עמידה בהתחייבויות על תאריכי יעד של הקבלן.
  • הפרת חוקי התחדשות עירונית הפוגעים בזכויות הדיירים\המשקיעים.
  • סטייה מהדרך המקובלת להתנהלות נורמלית מול הדיירים.

אל תתעצלו לדרוש את המגיע לכם. אם תשלחו את החומרים לכתובת המדויקת כפי שנסביר תחת הכותרת הבאה, לכאורה, תקבלו מענה מלא לבקשתכם. אחרי הכל, בית זה לא משחק ילדים.

תכל'ס, איך מגישים תלונות לממונה?

ייצוג על ידי בעל מקצוע

ראשית, קחו עורך דין המתאים לתקציב שלכם. אנו ממליצים בחום להתאגד כמה שכנים יחד, אם התלונה משותפת לכולם. בררו שזהו עורך דין שתחום ההתמקצעות שלו הוא טיפול בבעיות מול קבלנים ויזמים בפרויקטים של התחדשות עירונית.

 קיבוץ נתוני התלונה

יש לכם מסמכים, תמונות, הקלטות המוכיחים את חומרת המצב? אל תתקמצנו! תנו לעורך דין את מירב החומר העומד לרשותכם, כדי שהמיפוי שיערוך על התיק שלכם יהיה קולע ומכיל. והתוצאות  שאתם כה מצפים להן, תבאנה איתן את האור שבקצה המנהרה… 

 

לעזרה בתהליך לקיחת המשכנתא נשמח לעמוד לשירותכם. צרו קשר ומומחי הנדל"ן שלנו יעזרו לכם בממציאת ההשקעה המשתלמת עבורכם. אצלינו תוכלו לקבל עזרה בגיוס הון להשקעות ממשכנתא רגילה ועד קרנות חוץ בנקאיות.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם