איך עוברים דירה ונשארים רגועים? 

העברת דירה כרוכה בהוצאות רבות. חשוב לדעת שלפעמים עם תוספת לא מאוד גדולה, אתם יכולים לשפר את איכות מעבר הדירה שלכם. אם אף פעם לא עברתם דירה, אתם בטח לא מבינים על מה הסערה הגדולה. אבל בית, מכיל המון המון המון פריטים. רק אחרי שתתחילו לארוז תתחילו להבין שמדובר בעשרות ומאות ארגזים והסוף עוד לא נראה באופק. אז איך עוברים ונשארים רגועים? כדאי לכם לקרוא את הפוסט הזה. 

איך לייעל אריזה לקראת מעבר דירה?

אתם יכולים לארוז, אך ניתן לכם טיפ איך לארוז, ואתם גם יכולים לקחת עזרה חיצונית. אז בואו נתחיל בפירוט. 

  • אריזה באופן עצמאי – כדי לארוז בצורה מושכלת שתשאיר אתכם עם טעם טוב בפה, חשוב מאוד שתתכוננו כמו שצריך. תכינו מראש מדבקות במספר צבעים, לורד ארטליין ומחברת. ועכשיו בואו נתחיל. לכל חדר תקדישו מדבקה בצבע אחיד. כאשר אתם ממלאים ארגז אתם מרוכזים לראות מה יש בו. אחרי שסגרתם אותו כמו שצריך, תדביקו על הארגז את המדבקה המתאימה לפי צבע החדר. אם זה הארגז הראשון לחדר הזה תוכלו לכתוב עליו את הספרה 1 וכן הלאה. ואז, מייד אתם רושמים במחברת מתחת לכותרת של החדר הספציפי הזה: מספר 1- פירוט של כל מה שהכנסתם לארגז.

    מה הרווח? קודם כל בואו תודו שההשקעה הזו היא לא כל כך גדולה, אבל הרווח הוא ענק. אם תרצו משהו בזמן שאתם עדיין חיים על ארגזים, תוכלו מייד לדעת איפה הוא נמצא. דבר נוסף, כאשר תתחילו לפרק את הארגזים בבית החדש, תהנו מחווית סידור שלא יכולה להיות גדולה ממנה. 
  • אריזה על ידי עזרה חיצונית- אם מלחיץ אתכם להתחיל לארוז הרבה זמן מראש, אבל אתם לא רואים את עצמכם מצליחים לארוז בית שלם במועד הסמוך למעבר הדירה, אתם יכולים להזמין חברת הובלות שתארוז לכם בתוך כמה שעות את כל הבית, כולל את הפרטים הכי קטנים. אותה חברה היא גם זו שתפרק ארונות ותרכיב לכם אותם במקרה הצורך. העלויות אומנם גבוהות, אבל הרוגע והשקט הנפשי שווים את זה. 

איך לייעל את ניקיון הדירה בזמן מעבר דירה?

כאשר רוכשים דירה מקבלן, חייבים לנקות אותה מאבק הבניה באופן מאוד יסודי. אבל גם כאשר רוכשים דירה יד שניה יש צורך לנקות אותה כראוי. למה? לאנשים יש נטיה טבעית לא לנקות בית שהם עוזבים אותו בשבועות הקרובים. ולכן, לפעמים אנשים מביאים את הארגזים מתוך ידיעה שהדירה אמורה להיות במצב טוב, אבל הם מופתעים לגלות כי הדירה מלוכלכת בצורה קצת קיצונית. ובקיצור צריך לנקות דירה לפני שעוברים אליה. 

אתם יכולים לשכור שירות של חברת ניקיון. ההבדל בין חברה כזו לבין מנקה אחת, היא שחברה יודעת איך להשתלט על דירה בתוך פרק זמן לא ארוך, גם אם המצב ממש גרוע. 

רוצים לדעת עוד על תהליך רכישת דירה והוצאת המשכנתא? הקליקו כאן לתזמון פגישה ללא עלות עם המומחים של חברת המפתח המנהלים את המדריך למשקיע המתחיל. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם