תמיד רציתם להשתתף במאיץ סטארטאפים? חדש! הבנק הרוסי "סברבנק" פתח את ההשקעה בו גם למשקיעים ישראליים!

"סבר-בנק", הבנק הרוסי הגדול, מעוניין לקדם סטארטאפים. הוא גם בעל יכולות כלכליות משמעותיות. ולכן, כשהוא יוצא בתוכנית השקעה כזו, התוכנית משתלמת. אם גם אתם רוצים להגיש מועמדות לתוכנית, תוכלו לעשות זאת באתר הבנק הרוסי. חפשו בגוגל את האתר של "sberbank".

מי יכול להשקיע ב sber500?

ב sber500, בקרן התוכנית החדשה, יכולות להשקיע חברות סטארטאפ הרשומות ברשם החברות. אבל לא כל חברה רשומה יכולה להירשם. החברה צריכה להיות בעלת רעיון קיים לסטארט אפ שהתבצעו ממנו מכירות מתועדות. הרעיונות צריכים להיות בתחום מבוקש כמו טכנולוגיית בית חכם, אנרגייה סולארית, רפואה או השקעות אלטרנטיביות אחרות.

מה מאפיין את התוכנית הקיימת בשונה מתמיד?

בפעמים קודמות יועדה התוכנית לחברות סטארטאפ מקומיות רוסיות. הפעם, התוכנית התרחבה וגם חברות הממוקמות בישראל/אסטוניה/ בלרוס/לטביה/ליטא/קזחסטן, יכולות להשתתף במיזם.

חברות סטארט-אפ

בנוסף לזאת, הפעם, המיזם יהיה מורכב יותר:

יבחרו 500 חברות סטארטאפ שיעברו הכשרה וקורסים מקוונים. לא כל סטארטאפ יזכה… מי שזוכה מתייעל ומקבל כלים להצלחה בשוק זה.

הצעד הבא יהיה לאחר מיון וסינון החברות. מקצוענים בעלי שם עולמי יבחנו את רעיונות כל חברה. הסטארטאפים המובילים יעברו לשלב הבא. רק 25 חברות יוכלו להשתתף בו. 25 הרעיונות המובילים יציגו את רעיונותיהם בפני פלטפורמת משקיעים רחבה מכל העולם. החברות יקבלו בכך האצה לפיתוח ומימון הסטארטאפ שלהם. ולכן, השתתפות בתוכנית יכולה להיות מועילה מאוד.

הבנק הרוסי מעוניין לקדם חברות סטארטאפ. בבנק מאמינים שכל חברת סטארטאפ מצליחה התחילה מאפס, לאט לאט הוא התפתחה והגיעה למימדים שלה. תוכנית בנק סבר נועדה לעודד חברות סטארטאפ ולחשוף אותם מול משקיעים פוטנציאליים. הבנק מסביר שיש לו שאיפה לשנות את העולם ולעזור לחברות סטארטאפ. ברגע שהמיזם יקום, התחרות בשוק גם היא תגדל. מי שיהיה מספיק טוב, יוכל להתקדם עם המיזם.

לסיכום

למיזם זה קדם מיזם מיזם דומה. היום, לאחר תקופה, כבר רואים את הצלחת החברות שהשתתפו במיזם. בסך הכל, המעצמה הרוסית היא בעלת הון לא מבוטל. חצי מהמניות של "סברבנק", שייכות לממשלה עצמה. שאר המניות גם הן שייכות למשקיעים גדולים ומבוססים.

אז אם יש לכם חברת סטארטאפ בעלת רעיון חדשני, בדקו את זכאותכם להשתתפות בתוכנית ונצלו אותה. ניתן להגיש מועמדות עד לעשירי בינואר 2021. מדובר בקרן הון סיכון התומכות בחברות סטארטאפ. קרן זו היא מהמובילות בעולם בקרנות הון סיכון, ולא סתם, היא מביאה את משתתפיה למקום טוב יותר.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם