רוצים לעשות יותר כסף? אתם לא יוצאי דופן!

לכל אחד מאיתנו יש תלושים או הכנסות ממוצעות. 

אנו רגילים בעת העלאה במשכורת לממש את כל החלומות שחיכינו איתם עד עכשיו. רכישת רכב חדש שכבר שנתיים עמדה לנו על הפרק, טיול רציני לחו"ל שדחינו עד להודעה חדשה ואין צורך בפירוט נוסף. מה יוצא? ההכנסות אולי גבהו. אך, אנו מעלים בעקביות יחד איתן גם את רמת החיים שלנו ולכן שוב נכנסנו למקום הזה שמחפש עוד הכנסה וחוזר חלילה. 

החיסרון המשמעותי ביותר של כל התוכניות זה שנזכרים בהן דוווקא חמש דקות לפני שנירדמים. ואז השינה שבאה לקראתנו מנצחת. 

בשנה האחרונה עברה עלינו תקופה משונה של קורונה

היינו כלואים בבתים והתפנה לנו הרבה זמן לחשוב באילו דרכים נוכל לייעל את איכות החיים שלנו ואת גובה ההכנסה. תקופת הקורונה זימנה לכל אחד מאיתנו את האופציה לעשות צעדים משמעותיים אותם רצה כבר מזמן לבצע, אך לא מצא בעצמו די אומץ על מנת לקפוץ למים. אנשים רבים, אחרי היציאה לחל"ת פשוט לא חזרו לעבודה. כך מימשו את חלומם לעזוב את העבודה ולעבור למקום אחר בו חפצו יותר.

תמיד ידענו שצריך להגדיל את ההכנסה. אבל איך? על זה בדיוק הפוסט הבא!

נהנים במקום העבודה שלכם? מצוין הישארו שם

תוכלו לנסות לבקש מהבוס לקבל לאחריותכם דבר מה, על מנת שתוכלו להיות מתוגמלים על כך בסוף חודש. חוץ ממה שתמיד תוכלו לנסות לבקש העלאה במשכורת. אם אתם שווים את זה והבוס נהנה מעצם היותכם חלק מהחברה הוא ישמח להיענות לבקשתכם (ואם בר אתם מדברים איתו על תנאי השכר שלכם, בקשו לקבל גם קרן השתלמות).

נסו לוודא אם אתם זכאים לעוד ימי חופשה, או החזרים על הרכב שלכם או כל דבר נוסף שעשוי להוריד לכם עלויות פרטיות ובכך להעלות בפועל את השכר החודשי שלכם.

מרגישים שחיקה? מחפשים גיוונים?

תוכלו להוסיף לכם איזה עסק קטן של מכירות מהבית או כל דבר אחר שאתם מוכשרים בו וליצור לעצמכם עוד הכנסה קטנה שתגרום לכם לרענון והתחדשות. חוץ מעצם הפיתוח של אפיק שמי יודע, אולי יבוא יום ועוד תתעשרו ממנו…

ניתן לכם כמה רעיונות על מנת לעזור לכם לחשוב מעט מחוץ לקופסא ולהגיע לרעיון שונה משלכם:

  1. הקלדות עבור בתי ספר.
  2. בישול ואפייה עבור משפחות בעלות אמצעים.
  3. צהרונים או בייביסיטר.
  4. תפירה ותיקונים.
  5. סידור חנויות וספירת מלאי בשעות הסגירה.

כמספר האנשים המסתובבים בעולם, כך מספר הרעיונות.

נשבר לכם מהעבודה שלכם? תתחילו להכין את הקרקע לעזיבת מקום העבודה:

אם אתם חושבים ברצינות לחפש עבודה חדשה. הדבר היעיל ביותר שיש לעשות זה לעדכן את כל המכרים שלכם, החל בהורים ומשפחה ועובר בחברים וכלה בשכנים או כל מכר שתפגשו ברחוב, ותמצאו לנכון לשתפו. השיטה של "פה מעביר לאוזן" כבר הועילה להמוני אנשים למצוא את מקור ההכנסה שלהם.

כמובן שתוכלו גם להעלות לאתרי דרושים שונים את קורות החיים שלכם. ולבדוק בדרושים האם מישהו מחפש עובד כמוכם.

אם אתם יותר מסודרים, אנו ממליצים בחום לעשות רשימה מפורטת של כל הכישרונות שלכם מהמיוחדים ועד הנורמליים ביותר כמו מאורגן ומסודר. יכול להיות שלפתע תחושו משיכה לתחום מסויים שמזמן התיכון שכחתם שאתם חזקים בו.נ

דרך נוספת לראות יותר כסף בחשבון הבנק שלכם - להוציא פחות כסף!

מקורי, אבל פשוט ומעשי.

כאשר לומדים להסתפק יותר במה שיש (בלי להפוך לאנשים שכולם מכירים אותם כחסכני העולם), פשוט לומדים להוציא פחות כסף ובכך להישאר עם יתרה חודשית שתגרום לכם לסיפוק רב ולתכנונים של דברים גרנדיוזיים על חשבון העתיד.

רוצים קצת יותר עזרה פרטנית?

כל המידע שהנגשנו לפניכם נועד כמובן לשרת אתכם.

צרו איתנו קשר, נשמח להכיר אתכם וללוות אתכם יד ביד עד לדרך לחיים מאושרים ולהכנסה כספית מספקת ואף יותר מכך. בואו לקבל כלים פיננסיים ממומחים מקצועיים, צרו קשר לתיאום פגישה ללא התחייבות.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם