מתמודדים עם כמה הלוואות מדי חודש? ככה מתמודדים בכבוד

הלוואות הן אחת הצרות של עם ישראל בשנים אחרונות. איך אתם יכולים להתמודד איתן בצורה? האם יש אפשרות להקל את המעמסה הכבדה הזו? האם יש סיכוי לשינוי? רגע לפני שאתם מתייאשים, קראו את הפוסט של קבוצת המפתח שיעזור לכם להבין איך אתם יכולים להתקדם. 

יש לכם כמה הלוואות? למה הגעתם למצב הזה? 

אם היתה לנו אפשרות לדבר בערוץ ישיר, היינו יכולים לשאול אתכם את כל השאלות שיש לנו כדי להבין את המצב הספציפי שלכם. אבל, מאחר וזה לא כך נענה תשובה על בסיס מקרי לקוחות שהגיעו אלינו בעבר. 

יש אחד שרצה לרכוש דירה, וכדי להצליח להון עצמי הולם, הוא נאלץ לקחת חוץ מהמשכנתא, עוד הלוואה גדולה מאוד. מאחר וההחזרים החודשיים של המשכנתא וההלוואה יחד, כמעט חנקו אותו קליל, הוא נאלץ, לקחת עוד הלוואה כדי לממן את ההוצאות השוטפות של הבית שלו. מכאן ועד לתשלומים של חמש הלוואות בכל חודש, הדרך קצרה מאוד. 

יש אחר שביום בהיר אחד הרכב שלו שבק חיים ולכן לקח הלוואה לרכישת רכב חדש. אחרי ההלוואה הזו, פתאום הוא נזקק לשלם לרופא שיניים וכו'. לצערנו, כ-50% מהאוכלוסיה שלנו חיים בצורה כזו ובסופו של דבר מרוב הלוואות, יש מינוס גדול ועצוב. 

הפתרון הוא לאחד את ההלוואות

כמובן שאם יכלתם להחזיר את הגלגל לאחור ולנסות להסתדר בלי לקחת הלוואות, היה זה הפתרון הכי טוב, אבל מאחר שזה המצב ואין לנו דרך לשנות אותו, יש פתרון אחד שכבר עזר וימשיך לעזור לאנשים שנכנסו למצב שלכם. איחוד הלוואות. 

מה אנחנו משיגים באיחוד הלוואות? אם יש לכם כמה הלוואות, הריביות בהלוואות שלכם הן יקרות. כאשר גוף בנקאי או חוץ בנקאי מזהה את הלחץ בלקוח שעומד מולו, ועצם זה שלקחתם הלוואה לכל מטרה, זה מוכיח לבנק שאתם חייבים את ההלוואה, מה עושה הבנק? מייקר לכם את הריבית. 

הדרך הטובה ביותר להוזיל את הריביות ולסדר את תנאי ההלוואות שיהיו נוחים יותר עבורכם, היא לקחת משכנתא. את זה יכול לעשות או מי שיש לו דירה בלי שעבוד קודם. או מי שיש לו משכנתא על הדירה, אבל חלק גדול מהקרן הוא כבר סילק. 

הפתרון הוא לאחד את ההלוואות

קודם כל חשוב מאוד שתקחו יועץ משכנתאות פרטי. אין מצב שהמטרה שלכם תהיה להוזיל את הריביות ולשפר את התנאים, נסו לעשות זאת באופן עצמאי. אמנם ייעוץ משכנתאות עולה כמה אלפי שקלים, אבל הדרך להוזיל עשרות ומאות אלפי שקלים בריביות המשכנתא שלכם היא על ידי השכרת שירותיו של יועץ משכנתאות מומחה. תחום המשכנתאות מאוד מסובך, כדי להכיר את המסלולים ולדעת לנצל את ההטבות שיכולות להגיע לכם, צריך להיות מקצוען של ממש. 

הקליקו כאן והמומחים של המדריך למשקיע המתחיל, יעזרו לכם להגיע למצב האופטימלי, בקלות ובמהירות.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם