מדוע השקעה בנדל"ן באירופה עדיפה על נדל"ן בארץ

כתוצאה מהמחירים הנוסקים בנדל"ן בישראל, אנשים רבים מתקשים לקנות דירה בארץ. הם אינם מסוגלים לרכוש נדל"ן במחירים שעולים ומתייקרים מדי חודש, במיוחד כאשר מדובר בדירה איכותית באזור מרכזי ומבוקש. לרבים קשה לוותר על אזור כזה. הרי כבר כשפנו לרכוש דירה, חיפשו דירה הממוקמת באזור מרכזי ומבוקש. הסיכוי למצוא דירה במיקום מרכזי, במחירים הגיוניים של עד חצי מיליון ש"ח, קלוש מאוד. בעקבות זאת, ישראלים רבים החלו לבדוק אפשרויות השקעה נוספות. בהמשך גילו את ההזדמנות המשתלמת של השקעת נדל"ן באירופה. השקעה באירופה יכולה להיות מכשיר פיננסי יעיל לצמיחת תיק ההשקעות שלכם.

מה היתרון בנדל"ן באירופה?

תופתעו לגלות, נדל"ן באירופה הוא זול בהרבה מישראל. באירופה קיים היצע רחב של דירות זולות ואטרקטיביות להשקעה בערים פופולריות ביותר כגון: פראג בודפשט, אמסטרדם, ברלין ועוד רבים.

הקלות משמעותיות לבעלי אזרחות אירופאית

כל אדם שברשותו הכסף הדרוש לרכישת דירה באירופה, יכול להשקיע שם. יחד עם זאת, משקיעים שברשותם דרכון אירופאי, יכולים לזכות בהקלות רבות בתהליך הרכישה, ביניהם הטבות, צמצום הוצאות, מיסים ועוד. תהליך ההשקעה לבעלי אזרחות מדינה השייכת לאיחוד האירופי, יהיה פשוט ביותר ויחסוך כסף ומאמץ רב. מי שיש לו דרכון אירופאי יכול לבצע עסקאות נדל"ן בכל היבשת. לפי הסכם האיחוד האירופי, אזרחי מדינות השייכות לאיחוד האירופי יכולים להתנהל ביניהם חופשי, ללא מגבלות בביצוע עסקאות וכו'. לכן, במידה שלמשקיע יש אזרחות של מדינת איטליה, יש לו את האפשרות לערוך עסקאות גם במדינות ספרד, הולנד, פורטוגל וכו'. 

מהן הערים המבוקשות ביותר באירופה?

על כל מדינה או עיר באירופה שתבחרו להשקיע בה, בררו היטב והתאימו אותה ליכולת הכספית שלכם. ישנן מדינות או ערים מומלצות יותר להשקעה, אותם כדאי לבדוק כאופציה ראשונה. המדינה הכי משתלמת להשקעה היא ספרד, העיר מדריד היא המבוקשת ביותר. במדריד תוכלו לרכוש דירה בזול ולהתחיל להרוויח עליה תוך זמן קצר. בנוסף גם בעיר ברלין שבגרמניה שווה להשקיע בעקבות הביקוש הגבוה לדירות בה. אם תשקיע בברלין תוכל להיות בטוח ורגוע בצעדך, כיוון שתמיד תמצא שוכרים לדירה שיחזירו לך את ההשקעה תוך זמן קצר. לעומת זאת, יש גם את העיר אתונה שביוון, למרות חוסר היציבות הכלכלית ביוון, דווקא אתונה היא עיר מרכזית שעדיין הביקוש אליה גדול. תיירים רבים מבקרים בה ובעקבותיהם, תמיד יש צורך בדירות להשכרה. השקעת נדל"ן באירופה תהיה אחת העסקאות המשתלמות ביותר עבור בעלי אזרחות אירופאית. לכן, מומלץ לבדוק ולחקור היטב אפשרות זו.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם