יש לכם הון עצמי? סעו לחו"ל ותממשו אותו שם בהשקעות נדל"ן

תחום הנדל"ן בארץ בשנים האחרונות, נכנס לתודעת רבים כתחום ששווה בירור להשקעה פוטנציאלית. אך, מניסיון מהשטח עולה, כי אחוזי התשואה שניתן לצבור בארץ מעסקת נדל"ן ממוצעת, הם זעומים לעומת אחוזי התשואה המקובלים בעולם הרחב. 

ולכן, אם יש לכם הון עצמי וחשבתם להשקיע אותה בדירה הסמוכה למקום מגוריכם ולעבור מתחת לחלונות הדירה מדי יום תוך שימת עין על מצב הדירה, צאו מזה!

ברור, כי כאשר הנכס שמשקיעים בו הוא קרוב ומוחשי, ההרגשה תהיה בטוחה הרבה יותר. אבל, בשביל מה אתם משקיעים, בשביל להתחבר לנכס או בשביל לצבור עליו אחוזי תשואה גבוהים ככל הניתן? אל תתנו לחששות להכניס אתכם למועדון הפחדנים.

איך מגדילים את הכסף?

ישנן שתי דרכים שונות להשקיע מעבר לים. האחת, באופן יחידני והשנייה, בתוך קבוצה מגובשת. 

תוכלו למצוא אנשים שתחום עיסוקם ומקור פרנסתם מתרכזים בהשקעות נדל"ן מעבר להרי החושך. בעצם, כל עבודתם החלה מצבירה ראשונית של הון עצמי, השקעתו, קצירת רווחים ומשם מתחילים שוב את אותו מעגל, רק מנקודת פתיחה טובה יותר ועם יותר הון עצמי. 

אז איך עושים את זה?

  • חתימה על מסמכי ייפוי כח ליזם בשפה שאינה מובנת לחותם.
  • אי עמידה בהתחייבויות על תאריכי יעד של הקבלן.
  • הפרת חוקי התחדשות עירונית הפוגעים בזכויות הדיירים\המשקיעים.
  • סטייה מהדרך המקובלת להתנהלות נורמלית מול הדיירים.

אל תתעצלו לדרוש את המגיע לכם. אם תשלחו את החומרים לכתובת המדויקת כפי שנסביר תחת הכותרת הבאה, לכאורה, תקבלו מענה מלא לבקשתכם. אחרי הכל, בית זה לא משחק ילדים.

עסקת נדל"ן בחו"ל כאדם פרטי:

בשורות הבאות תלמדו איך לעשות את הצעדים הראשונים כמשקיע מרוויח. 

כאשר בוחרים בדרך הראשונה אותה הצגנו, גובה ההון העצמי יהיה מכריע. משקיע פרטי המעוניין לקבל הלוואה בנקאית במדינה בה הוא מוגדר כזר, לא יצליח להשיג את מבוקשו. ולכן, סכום הדירה מן הפרוטה הראשונה ועד האחרונה יהיה רק מההון העצמי של המשקיע. 

דבר נוסף שאי אפשר להסתדר בלעדיו בעסקת נדל"ן בחו"ל, זה שותף מקומי המתגורר בקרבת מקום לאזור ההשקעה ויוכל לשלוט בנכס שלכם בשלט קרוב.

התהליכים והשלבים אותם יעבור המשקיע, כמו ברירת השוכרים ובחירתם, גביית התשלומים וטיפול בתקלות. כל אלו יהיו מנת חלקו של השותף המקומי שעל הימצאותו לא ניתן לוותר בשום פנים ואופן בעסקה מסוג זה. 

אך כנגד החיסרון בצורך בשותף וחלוקת הרווחים עמו, תבואנה מעלות העומדות מנגד. כל ההחלטות הנוגעות לנכס, הן בידי המשקיע. איך לשפץ, מתי למכור ועוד כהנה וכהנה. 

ואם כל הפרוצדורות הולכות כמו שצריך, רכישת הנכס מתבצעת במקום בעל פוטנציאל טוב, נמצאים שוכרים הוגנים שמשלמים בזמן, אחוזי התשואה אותם הזכרנו בהתחלה, יכולים להיות כל כך גבוהים, שגם אחרי כל ניקויי ההוצאות ותגמול השותף המקומי, ניכנס לכיס המשקיע כסף טוב שיכול להוות גם כמקור הכנסה ראשון.

עסקת נדל"ן בחו"ל בקבוצה מגובשת:

טובים השניים מן האחד.

ה+ הראשון בהשקעה קבוצתית-

הראשונה ברשימת המעלות זה שבקבוצת רכישה, יש סיכוי רב שהבנק המקומי יכיר בצורך של המשקיעים לקבל אחוזי מימון. כך הוא יאשר להם לקחת הלוואה לצורך רכישת הנכסים (כן, נכסים ברבים) וידלג על העובדה שבעצם הם אינם אזרחי המדינה המלווה. ולכן יהיה ניתן למצות את הפוטנציאל הגלום בהון העצמי בפן המקסימלי ביותר.

ה+ השני בהשקעה קבוצתית-

רמת הסיכון אותה לוקחים המשקיעים על כספם, היא נמוכה מאוד. 

הן מהבחינה שבקבוצה אף פעם לא יעשו צעדים פזיזים, מהסיבה הפשוטה שעד שתגיע החלטה שמקובלת על פני כל המשקיעים כאחד, כבר יפסלו כל עסקה שרמת היציבות שלה לא ברורה דיו. 

והן מהסיבה שגם אם אחד הנכסים לא מצליח לענות על הציפיות ולא מניב את הרווחים אותם חזו מראש, יהיו תמיד נכסים אחרים שאחוזי התשואה הגבוהים שלהם יגרמו לסטטיסטיקת הרווחים להישאר יציבה למרות הנכס הנכשל.   

חלוקת הרווחים וההפסדים בין המשקיעים בצורה שווה מכריעה את כף העמלות לטובה.  

אז איך להשקיע? אתם כבר תחליטו.

אם אתם מהאנשים שאוהבים לקחת על עצמכם פרויקטים ונהנים לנהל, לבצע, להחליט ויש לכם את ההון העצמי הגבוהה הדרוש לעסקה באופן פרטי כפי שהסברנו, אז בבקשה, לכו על האופציה הראשונה.

יש לכם הון עצמי ששוכב בחשבונכם, רוצים להגדיל אותו? 

אם אתם מהאנשים שסדר יומכם עמוס לעייפה ושיגרה יציבה היא האידיאל שלכם. אכן, השקעה דרך קבוצת רכישה יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם. קיימות אופציות להשקעות אלטרנטיבות שונות, בדקו מה מביניהם מתאים לכם.

עדיין מתלבטים?

פנו למומחי הנדל"ן שלנו שישמחו לעזור לכם, מגיוס הון הולם ועד למציאת קבוצת הרכישה המתאימה בדיוק לתנאים שלכם.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם