אני רוצה לקנות דירה להשקעה, מה המקום המומלץ להשקעה בתחום הנדל"ן?

עצם העובדה שתחום הנדל"ן וההשקעות אינו תחום בכמה ערים מסוימות או באזור מסוים, מראה על כך שאין אזור ספציפי בו כדאי לכם להשקיע בדירה, אלא אתם צריכים להקפיד על כמה נקודות ו… ההשקעה שלכם תהיה מצוינת. על מה אסור לוותר בעת רכישת דירה להשקעה? האם יש כללים ברורים? המשיכו לקרוא ותבינו איך להתקדם בצורה תקינה שרק תיטיב עם ההשקעה שלכם. 

# אל תרחיקו לכת

אם רכשתם דירה להשקעה בדימונה כאשר אתם מתגוררים בירושלים, והשוכר שלכם מצריך את הגעתכם לדירה כמה פעמים בחודש, זה עשוי לבזבז לכם הרבה זמן, והרבה דלק. אבל אם אתם רוכשים באזור קרוב וסמוך למקום מגוריכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבדוק את המקום מקרוב. 

בטח אתם שואלים את עצמכם, איך זה יכול להיות שאנשים משקיעים בדירה בחו"ל אם כך? זו שאלה במקומה. כי באמת אין אף אחד שמשקיע בנדל"ן בחו"ל אלא אם כן יש לו שם שותף, או חברה שמתחזקת לו את ההשקעה. וגם כך הוא צריך להגיע לנכס מפעם לפעם כדי לפקוח עליו עין.  

# אחוזי תשואה הגיוניים

הדבר הכי חשוב בסופו של דבר, זה הרווח מההשקעה שלכם. יש אלף ואחד צדדים בנקודה זו. קודם כל, האם הנכס יעלה או יוריד את ערכו. דבר שני, האם המקום הינו מקום מבוקש, ותמיד יהיה לכם למי להשכיר את הדירה. הרי אחוזי התשואה מחושבים גם על פי החודשים בהם הדירה לא היתה מושכרת ויש לכך חשיבות גבוהה מאוד. דבר נוסף שעשוי להשפיע על הרווחיות של ההשקעה שלכם, זה אזור שעתיד לצמוח ולפרוח. אם באזור של ההשקעה שלכם עתיד להיבנה מרכז מסחרי או שעל הבניין של ההשקעה שלכם עתיד להיבנה פרויקט של פינוי בינוי, זה כבר ממש מוצלח. 

# מה סגנון האוכלוסיה המתגוררת באזור ההשקעה שלכם? 

מצד אחד באזורים הנכשלים בהם יש אוכלוסיה מעורבת, יש סיכוי להגדיל את שווי הנכס באופן משמעותי בגלל מחירי הדירות הנמוכים שם. אבל מצד שני מה זה שווה אם קונים דירה בזול, אך בפועל קשה יותר למצוא שוכרים הוגנים שמשלמים בזמן? לכן, לפני שמתפתים לרכוש דירה באזורים זולים בהם יש אוכלוסיה חלשה יותר, אתם צריכים לקחת בחשבון שבעצם ההשקעה שלכם בסיכון. 

# התחשבו בעצמכם

אין שום היגיון לקחת הלוואות כדי לרכוש דירה עם הון עצמי מטורף באמצע תל אביב. ממש לא. מאוד חשוב למצוא את ההשקעה שתשלב את כל המעלות. לדוגמא גם השקעה בחריש היא אופציה מצוינת, ואין צורך להוריד את השמים אל הארץ בשביל זה. 

רוצים להכיר את המומחים שיעזרו לכם להשקיע? 

המומחים של חברת המפתח- המדריך למשקיע המתחיל ישמחו להעניק לכם עזרה מקצועית. אני נמפה יחד אתכם את תמונת המצב הפיננסית שלכם. כי כדי להשקיע ולהישאר עם הראש  מעל המים, צריך להיות מאוד זהירים. הקליקו כאן לקבלת פרטים נוספים.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם