איך מוחקים נתוני אשראי שליליים?

נתוני אשראי שליליים זו הקללה של הדור שלנו. כל אחד יכול ליצור לעצמו דירוג אשראי נמוך בלי לשים לב. מספיק שאתם לא דואגים לכיסוי של צ'קים, או שהוראות קבע שלכם מוחזרות בקביעות, גם אם אחרי יום עשיתם לו העברה בנקאית. אתם יכולים לגרום לעצמכם לדירוג אשראי שלילי שמביא איתו הרבה צרות. 

ישנן חברות שמציעות לתקן לכם את נתוני האשראי תמורת תשלום מסוים. כאן תלמדו מה לעשות ומה לא לעשות בנוגע לקסמי תיקון האשראי. 

האם יש חברות מיוחדות לתיקון אשראי?

יש חברות כאלו, אבל חשוב שתדעו שהן לא עמותות חסד. מדובר בחברות למטרות רווח בלבד. אותן חברות מציעות לכם דירוג אשראי משופר מול הסוכנויות לדיווחי האשראי בישראל. הלקוחות של אותן חברות יהיו אנשים שלא שפר עליהם מזלם הכלכלי או שסתם למרות היותם מכניסים כסף יפה מדי חודש, אף אחד לא לימד אותם שיש דבר כזה הנקרא דירוג אשראי וההתנהלות שלהם בעובר ושב היא כה גרועה עד שהבנקים לא רוצים להתעסק איתם. 

כמובן שגם מי שהתעסק עם הוצאה לפועל נכנס אוטומטית לרשימת זו והוא מקבל דירוג אשראי נמוך. 

איך יודעים שחברת תיקון האשראי אמינה?

חפשו מידע על שם החברה עליה שמעתם. אין כמו לשמוע מעוד אנשים שהיו במקום שלכם מה הם אומרים מתוך ניסיונים האישי על החברה הספציפית. אל תסתמכו רק על המידע שמציעה החברה על עצמה באינטרנט כי הוא לא תמיד יהיה משקף. אם נדלקת לכם איזושהי נורה אדומה בקשר לחברה הזו, הסתפקו בכך כדי לא ללכת אליה. 

אם החברה מציעה לכם דברים שנשמעים לכם מדי פנטסטיים הרי היא לא דוברת אמת – לפניכם רשימה של מתגים להדלקת נורה אדומה:

  • יצירת זהות אשראי חדשה ונקיה לחלוטין.
  • נקיון ההיסטוריה האשראית שלכם מכל נתון שלילי. 
  • קבלת אשראי איכותי וזמין.
  • דרישה לתשלום לפני שהתחלתם את שלבי הניקיון של האשראי.

מה עושה חברה לניקוי הסטוריית אשראי?

דבר ראשון, החברה תוציא את דו"ח חבות האשראי שלכם מבנק ישראל. לא תמיד תוציא החברה את הדוחות דווקא מבנק ישראל ישנן חברות נוספות שיוכלו להוציא את הדו"ח כמו קבוצת קו מנחה, BDI ,D&B. 

את הדו"ח ניתן להוציא פעם בשנה והמשיכה שלו היא בחינם. 

הנתונים אותם תבדוק החברה: 

  • היסטוריה של פשיטת רגל.
  • עיקולים על הנכס שלכם.
  • מכתבי התראה מגופים שונים בקשר לתשלום.
  • שיעבוד של מס הכנסה.

בשלב זה, החברה תבדוק אילו נתונים כבר אינם רלוונטים לגביכם. אם בעבר היו לכם מכתבי התראה על בסיס קבוע וההסטוריה האשראית שלכם מוכתמת כתוצאה מכך. למרות שהיום אתם משלמים את כל המחויבויות שלכם בזמן הקבוע לכך. במצב כזה, חברת ניקוי האשראי תוכיח שעברתם את המקום הזה של לקוח לא טוב עד לקבלת התוצאות והיא תפעל לשינוי התוצאות. 

בשלב זה החברה יכולה גם להמליץ לכם לפתוח חשבונות חדשים. חשבון חדש הוא טוב רק אם ההתנהלות האשראית שלכם תקינה היום. כי אם היא לא כזו, אתם עלולים להחמיר את דירוג האשראי שלכם. אל תגדילו מסגרת אשראי אם אין לכם צורך בכך.

כמה עולה שירות של תיקון נתוני אשראי?

הסכום הוא אינו קבוע. אבל מה שחושב יותר מכל שתדעו זה, כי אין לדרוש ממכם תשלום עד לקבלת השירות והצגת התוצאות בשטח. 

יש גופים שיגבו תשלום עבור כל סימן שלילי שימחקו. יש כאלה שיגבו מחיר אחד חד פעמי. אבל בגדול, טווח המחירים נע בין 3,000 ש"ח ל 10,000 ש"ח במקרים של דוחות מסובכים ואף יותר יקר מכך. אם יש לכם היסטוריה שאינה גרועה כל כך, עדיף לכם לנסות לעשות את השלבים לבד בכוחות עצמכם. 

שימו לב!

חברות רבות המתחזות למתקנות היסטוריית אשראי שלילית, מחזיקות אנשי מכירות עם לשון חריפה שיש להם את הכישרונות לרוקן לכם את הארנק עוד בטרם ראיתם תוצאות. ברחו מהם כמו מאש! אין להם שום כיסוי על מילים שהם מוכרים לכם. 

מחפשים משהו שבטוח יהיה לטובתכם?

אנו במדריך למשקיע המתחיל כבר הובלנו לקוחות רבים בדרך אל ההיסטוריה הטובה ביותר שיכלו להגיע. קחו בחשבון שאם אתם עושים שינוי בהתנהלות הכלכלית שלכם לטובה, גם דירוג האשראי שלכם לא יהיה שלילי מאוד והבנק כבר לא יסרב לתת לכם משכנתא בעקבות כך. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם