איך מוזילים את תשלומי המשכנתא? לפניכם דרכים "טבעיות" להוזלת המשכנתא

אנחנו רוצים לספר לכם כי אתם לא צריכים לעשות קוסמיות כדי להוזיל את המשכנתא שלכם. כל מה שאתם צריכים זה להיערך מספיק זמן לפני קבלת ההחלטות לגבי המשכנתא שלכם ולא להיזכר ביום האחרון שאתם צריכים להוציא מחר משכנתא. יש דרכים להוזיל את המשכנתא שלכם, בואו להכיר אותן. 

המטרה של הבנק זה להרוויח כמה שיותר כסף על כל משכנתא שהוא נותן ללקוחות שלו. אבל מטרה נוספת של הבנק זה לתת כמה שיותר משכנתאות. אם אתם לקוחות טובים, יש לכם דרך ללחוץ על הבנק שאם הוא לא נותן לכם תנאים כאלה וכאלה במשכנתא שלכם, אתם הולכים לבנק אחר. מה עושים? קודם כל אתם צריכים לראות שאתם מוגדרים כלקוחות טובים בבנק ואז הדרך להצלחה קצרה עבורכם. 

לקוח טוב מגיע עם הרבה כסף לעסקת רכישה

ודאי אתם שואלים את עצמכם, ואם אין לי הרבה כסף? נגזר דיני למשכנתא גרועה? ממש לא. העניין הוא לא דווקא לבוא עם הרבה כסף במובן הפשוט של המילה. אלא עם הרבה כסף ביחס למחיר הדירה שאתם רוצים לרכוש. אם הדירה שאתם רוצים לקנות ממוקמת בדימונה והמחיר שלה הוא 400 אלף שקלים, הון עצמי של 300 אלף שקלים  נחשב להמון כסף. אבל אם אתם רוצים לקנות דירה באשדוד במחיר של 1.2 מיליון שקלים, 300 אלף שקלים יחשב לכם לסכום מספק, אם בכלל. זה הקטע, מקווים שהבנתם. 

יש לכם הרבה הכנסות? ההחזר החודשי שלכם לא עתיד להיות גבולי

כאשר מגיעים לקחת משכנתא מהבנק והבנק רואה שההחזר החודשי המשוער למשכנתא עתיד להיות מדי גבולי לעומת ההכנסות שלכם, הוא עלול לייקר לכם רק על נקודה זו את המשכנתא שלכם. לכן, לפני שאתם באים לקחת משכנתא, חפשו לעצמכם להכניס עוד כסף מהצד או להתקדם במקום העבודה שלכם. כי חבל על הריביות שאתם הולכים לשלם על חשבון זה. 

עו"ש תקין - כלל בסיס למשכנתא

אתם לא יכולים לבוא לבנק עם דרישה למשכנתא משתלמת בעוד שהעו"ש שלכם לא מנוהל בצורה תקינה. עליכם לוודא שיש לכם איזון בין ההוצאות להכנסות. עליכם לוודא שמעולם לא יהיה לכם מינוס. ואם היה לכם מינוס בתקופה האחרונה, חכו עם המשכנתא שלכם, ותנו לדירוג האשראי שלכם לעלות מעט אחרי שאתם מתנהלים בצורה תקינה תקופה ממושכת. 

התמקחו על הריביות שלכם

אחרי שאתם מתנהלים בצורה תקינה והכל בסדר מבחינתכם, כל מה שנותר לכם זה להתמקח על הריביות שלכם. שלב זה הוא השלב האחרון של הוזלת המשכנתא שלכם. אל תדלגו עליו אף פעם כי תמיד אפשר להוזיל עוד את המשכנתא שלכם. תכניסו לכם לראש שהמשכנתא שלכם אף פעם לא מושלמת, תמיד אפשר להצליח לסחוט משהו יותר טוב מזה. יכול להיות שבעת הוצאת המשכנתא אתם יכולים, ויכול להיות שאתם יכולים למחזר את המשכנתא שלכם אחרי כמה שנים של החזרים חודשיים. אבל תמיד אפשר. 

פנו למומחים של המפתח למשכנתאות אשדוד

יש דברים שמומחים יכולים לתת לכם יותר טוב ממה שאתם חולמים. אל תתנו לתשלום עבור יועץ המשכנתאות שלכם לבלבל אתכם, כי יועץ משכנתאות של חברת המפתח עשוי לחסוך לכם בעלויות המשכנתא עשרות אלפי שקלים, אם לא יותר מכך. 

אני רוצה להיפגש עם יועץ משכנתאות של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם