איך מגדילים הכנסה חודשית? צינורות חיצוניים או פנימיים?

אנשים רבים רוצים להניב הכנסה חודשית גבוהה על ידי עבודה של שעתיים שלוש מהבית. אתם מחפשים? תדעו שאנשים רבים ישמחו לצרף אתכם לעבודה מסוג כזה. אבל לפני שאתם חושבים איך להגדיל הכנסה, שימו לב שאתם מתנהלים נכון עם ההכנסות הקיימות. 

האם אפשר לעשות כסף בקלות? 

מה שאנחנו רגילים לשמוע מאנשים מבוגרים יותר שצברו קצת ניסיון בחיים, זה שכסף שבא בקלות הולך בקלות. השאלה היא לא איך הכסף הולך, אלא, האם יש דבר כזה בכלל.  אנשים רבי היו רוצים לעשות כסף מהבית. ואכן, יש חברות שמציעות הכנסות שתוך שנה שנתיים אתם יכולים למצוא את עצמכם עם הכנסה חודשית של עשרות אלפי שקלים. 

יש פעמים שזה שקר גמור. 

קחו לדוגמא את חברת הרבלייף או את חברת פוראוור. חברת פוראוור נותנת לכם אפשרות לעבוד כמה שעות שתרצו. ואכן זה נשמע מפתה במיוחד. אבל המשווקים של חברת פוראוור הישראלית וכן של פוראוור העולמית שעושים עשרות אלפי שקלים בחודש, לא עובדים שעתיים שלוש שעות ביום וגם לא עובדים מהבית. הם כל היום סביב טלפונים ונוסעים לפגישות ברחבי הארץ על מנת להכיר לעוד ועוד אנשים את החברה ואת הפוטנציאל שלה. 

לא אמרנו שאנו לא ממליצים, אבל קחו בחשבון שכאשר אומרים לכם שיש דבר כזה כסף קל מתכוונים לכך שאין לכם בוס על הראש. אבל על מנת לעשות את הכסף הגדול יש צורך לעבוד הרבה שעות ביום. כי אין כסף שבה לבד. 

היתרון העיקרי של חברת פוראוור זה שעם הזמן נוצרת לכם הכנסה פסיבית. אבל עד שזה קורה, צריך להשקיע המון המון מאמצים. 

לסיכום: אין כסף קל. 

איך מרוויחים כסף בלי לצאת מהבית?

עושים בדק בית. בודקים איפה אפשר להוזיל עלויות ובכך מגדילים את היתרה בחשבון הבנק שלכם. 

  1. הוצאות מול הכנסות – עושים איסוף של כל הנתונים שיש לכם על חשבונות הבנק שלכם. החל מתלושי משכורת, דרך תדפיסי העובר ושב שלכם וכלה בתדפיסי הוצאות האשראי שלכם. סכמו את ההכנסות החודשיות שלכם ומולן סכמו את ההוצאות. כעת תעמידו את סך כל של שני הסיכומים ובדקו האם הפער הוא לטובה או שיש לעשות שינוי דחוף על מנת לאפס את מה שקורה בחשבון הבנק שלכם. אם הפער הוא לרעה, משמע שאתם הולכים ומרחיבים את המינוס בצורה לא מאוזנת.

     

  2. לאחר שהבנתם איפה אתם עומדים, מוטלת עליכם משימה חדשה, בניית תקציב משפחתי. הבסיס לבניית תקציב משפחתי נמצא בסעיף הקודם. התחילו עם סימון היעד, אחר כך תראו איך מגיעים לזה. על מנת להקל עליכם בבניית תקציב משפחתי תעדפו את ההוצאות שלכם על פי הראש לכם. אחר כך נסו לסנכרן בין היעד לתקציב לפי סדר העדיפויות.
  3. אחרי שתסיימו את השלב השני, מחכה לכם שלב מפתיע… מימוש התקציב המשפחתי בפועל. פשוט להתחיל לעשות את כל השלבים אותם הזכרנו עד פה. כמובן שפה לא נגמר התפקיד. יש צורך לעבור על חשבונות העו"ש כדי לוודא שאתם לא רק מרגישים שינוי אלא, שיש שינוי בפועל. בשלב ההתחלתי של ניהול תקציב משפחתי נכון ומאוזן, יש צורך לשמור כל חשבונית, לרשום כל הוצאה כדי לשים לב בדיוק איפה נמצאת החריגה. בשלב מתקדם יותר כבר יהיה ניתן להרפות מעט.
  4. כעת שימו לב שאתם לא משלמים הוראות קבע על מנוי שכבר לא רלוונטי לכם. עיתון העומד כאבן שאין לה הופכין, או חדר כושר שכבר מזמן הפסיק לעניין אתכם. אם יש לכם מנויים נחוצים, נסו להתמקח על המחיר ולהוזיל עלויות. זה המקום לבדוק אופציה של תשלום כפול על כפל ביטוחים. 

שלא תחשבו שביום אחד אתם גומרים את כל השלבים. אלו שלבים הדורשים הרבה מאמץ מצדכם. עצם זה שהקדשתם זמן ואנרגיות לקריאת הכתבה זה כבר סימן שאתם בדרך הנכונה. קודם כל הרווחתם שאתם כבר מודעים לבעיה שלכם. ידיעת הבעיה כידוע, מהווה חצי פתרון. 

תתחילו ללכת על פי סימני הדרך ותחושו הקלה בחשבון הבנק שלכם. אין כמו שחרור כלכלי ותחושת העוגן המייצבת אתכם חזק לקרקע. 

אתם לא חייבים לעבור את זה לבד!

רוצים עזרה במהפך הכלכלי? לא יודעים מאיפה להתחיל?

אנו במגזין למשקיע המתחיל נשמח לתת לכם את הגב החזק לו תזדקקו במהלך השינוי המהותי אותו אתם מתעתדים לעבור.  שינוי בנושא כלכלת המשפחה מצריך הרבה אוזן קשבת. השינוי הוא גם עם ההתנהלות האישית שלכם וגם בהתנהלות מול הילדים שלכם. לכן, יש צורך באנשי מקצוע שיעשו לכם את העבודה. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה שתשנה לכם את החיים. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם