איך מביאים הון עצמי להשקעה הראשונה?

כבר שנים שאתם חולמים להשקיע בדירה? רוצים לראות את עצמכם עם עוד נכסי נדל"ן חוץ מהבית שלכם? רוצים להתחיל לראות רווחים בלי קשר לעבודה בה אתם מעבירים כרטיס מדי יום? אנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות לעזור לכם להגיע להון עצמי. כי לקנות דירה על ידי הלוואות זה סיפור קשה והרבה יותר מסובך. 

כדי להצליח בעסקים צריך להתחיל עם התנהלות כלכלית בבית פנימה בצורה תקינה. זה נכון לכל תחומי ההתעסקות, אבל לגבי גיוס הון עצמי זה לא נכון, אלא זה יותר נכון מנכון. 

איך מתחילים להתנהל בצורה תקינה?

קודם כל בונים תקציב משפחתי. זה לא סוד עבורכם בכמה אתם צריכים לסגור את החודש כדי להישאר עם יתרת + בבנק. תבדקו איך אתם יכולים להתנהל כך שבסוף חודש תגלו כי שאתם עם היתרה המיוחלת. יכול להיות שסעיף זה מיותר לכם כי אתם מתנהלים על פי תכנון חודשי מתוכנן. אבל אם אתם מהאנשים הזורמים, שלא עושים חשבון לעצמם וקונים מה שמתחשק על פי דחפים ולא על פי שיקול דעת, כדאי לכם לחשוב על שינוי רציני ומהותי שישנה לכם את כל ההתנהלות הכלכלית לטובה ורק לטובה. 

איך עושים את זה? 

קודם כל מתחילים עם ההוצאות הקבועות עליהם אתם לא יכולים לוותר בשום פנים ואופן, כמו: תשלומים ללימודים, תשלומי חשמל, גז מים, תשלומי משכנתא ועוד. אחר כך תרשמו את כל ההוצאות הלא קבועות שלכם כמו: קניות, מסעדות, בגדים, תיקוני בגדים וכל הוצאה אחרת שאתם נוהגים להוציא באופן קבוע. ומנגד, תרשמו את כל ההכנסות הקבועות שלכם. כך תגיעו לתמונת מצב בהירה יותר ומבולבלת פחות, על המצב הכלכלי שלכם. 

אחרי שעשיתם את החשבון שלכם, בכמה רווח נשארתם או בכמה הפסד אתם עומדים, אתם צריכים לראות איך להגיע למצב אידיאלי. אילו הוצאות אתם יכולים להוריד מהפן החודשי הקבוע. אם אתם מנויים לכמה מקומות, ובעצם אתם כלל לא נהנים מהמנוי שלכם, אתם מוזמנים לבטל את המנוי שלכם. וכו' וכו'. 

בשורה התחתונה, אתם חייבים למצוא את עצמכם עם יתרת + משמעותי. 

אין לכם דרך להגיע ליתרה המיוחלת? מצאנו את הפתרון בשבילכם

אולי אתם יכולים להוסיף שעות, אולי אתם יכולים למצוא לעצמכם עוד הכנסה מהצד בלי לעבוד קשה מדי? תחשבו לבד על רעיון של אפיק פרנסה נוסף. כדי להגיע לחיסכון עבור הון עצמי לא מספיק להגיע לסוף חודש עם איזון. צריך להגיע עם +. איך מגיעים לזה? צריך לבדוק שההכנסות יותר גבוהות מההוצאות. ואם זה לא כך, צריך לעבוד קשה יותר. אין מה לעשות, אלו החיים. 

דרך נוספת להדגיש את היתרות, אתם צריכים לבדוק את ההלוואות שלכם

כאשר יש כמה הלוואות לחוד, תמיד הן יהיו יותר יקרות מאשר הלוואה אחת גדולה. זה הזמן לאחד את ההלוואות שלכם להלוואה אחת גדולה. איך עושים את זה? פונים לבנק (במקרה הגרוע) או ליועץ (במקרה הטוב), ובודקים איך אפשר להתקדם לאיחוד הלוואות ומה צריכים לעשות כדי להגיע לזה.  

רוצים לדעת עוד? 

בואו להכיר את המומחים של חברת המפתח שיעזרו לכם להגיע למצב האידיאלי כדי שתצליחו לשים כסף בצד להון עצמי מכובד. כל השקעה מתחילה עם מחשבה. אנו סמוכים ובטוחים כי כל אחד שרק ירצה יצליח להגיע לדירה נוספת להשקעה. 

הכירו את המדריך למשקיע המתחיל. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם