איך חיים ברווח כלכלי אחרי גיל הפרישה?

איך אפשר להגדיל את הכנסת תקופת הפנסיה? לא רוצים למצוא את עצמכם נאבקים על כל שקל לאחר הפרישה? מוזמנים לגלות מה הפתרון להכנסה נוספת בגיל הפרישה. 

יש כל כך הרבה דברים שאנשים בגיל הפרישה היו שמחים לפרגן לעצמם לממן את הלימודים לנכדים, לפנק אותם במתנות יוקרתיות, ליהנות מהגיל תוך כדי חופשות קצרות בחו"ל והרשימה עוד ארוכה. 

אבל איך מבוגרים שחיים על ביטוח לאומי יכולים לעשות משהו חוץ מלהרשות לעצמם לערוך קניה שבועית בסופר? איך? 

במקרים רבים מספור קצבת הפנסיה לא מספיקה. צעירים רבים מחפשים איך הם יכולים למקסם חסכונות קיימים להכנסה נוספת שתתן מרווח חודשי לתקופת הפנסיה. 

איך המדינה ממביאה לרווח כלכלי אחרי גיל הפרישה?

המדינה הוציאה "מסלול לזמן פרישה"- דרך מסלול זה תוכלו למקסם חסכונות שיש לכם בבעלותכם, לקבל הטבות מס שמעניקה המדינה בצורה מקוונת ועל ידי כך ליהנות מעוד הכנסה בנוסף לתשלומי הפנסיה הנכנסים לחשבונכם מביטוח לאומי. 

אז איך ממקסמים חסכונות בגיל  המתבגר?

אם צברתם 1,000,000 ש"ח, אתם יכולים להעביר את כספי החסכונות לקרן "מסלול לזמן פרישה" ואז תוכלו לקבל הכנסה חודשית על חשבון הכסף שאתם צברתם. 

כמה מרוויחים ממסלול לזמן פרישה? 

זה משתנה על פי מה שקורה במשק. אבל זה די דומה להלוואת משכנתא בבנק רק שאתם הצד המרוויח. אם הפקדתם 5,000 ש"ח, אתם יכולים בסוף התקופה לקבל חזרה, 650,000 ש"ח. זה ממש שווה.  

ונסביר,

דרך הפקדת החסכונות שלכם ב "מסלול לזמן פרישה" אתם גורמים לכסף שלכם להתרבות בצורה נוחה ובאחוזי תשואה נאים. אתם יכולים לבחור את גובה ההכנסה הרצויה לכם וליהנות מהכנסה חודשית גבוהה תוך כדי שהכסף שלכם ממשיך לגדול. 

מה קורה במהלך השנים?

חלוקת הכסף מחושבת לכם על פי מקדם קצבה. מקדם הקצבה מחלק מראש את הכסף שלכם על פי תוחלת החיים הממוצעת בארץ. אם תוחלת החיים הממוצעת בארץ תהיה נמוכה יותר הכסף יחולק לכם לפחות שנים ותקבלו יותר כסף כל חודש. אך התשלומים החודשיים ייפסקו גם הם מהר יותר. 

מקדם הקצבה הוא עוד נתון על פיו מחושבת הפנסיה. אבל, גם "מסלול לגיל פרישה" מחושב בצורה כזו. 

לא משנה כמה פנסיה יש לכם. "מסלול לזמן פרישה" מהווה לכם כמו עוד פנסיה במקביל לפנסיה שלכם.

איך זה יכול להיות שהמדינה לא גובה מס על הרווחים ממסלול פרישה?

זו שאלה שנשאלה במקומה. כי אין דבר כזה להרוויח כסף בלי שהמדינה גם תקבל חלק מהעוגה. כפי שוודאי יצא לכם כבר לחוש על בשרכם. גם המדינה מקיימת את מה שכתוב על כל שלטי האוטובוסים: "והדרת פני זקן". אבל אם תרצו למשוך את כל סכום החיסכון שלכם מהקרן, תצטרכו לשלם על כך מס רווח. אבל גם פה באו לקראתכם, אנשים בגיל פרישה מקבלים על מס זה הנחה של 10%. אם על רווח של הון נדרש אזרח נורמלי לשלם 25%, גימלאים יידרשו לשלם רק 15%. 

מהם היתרונות למסלול פרישה?

  • הכנסה חודשית גבוהה ביחס למתבססים על תשלומי הפנסיה. 
  • הגדלת החסכונות. 
  • מקדם הקצבה דרך מסלול זה הוא מובטח והוא מגן על צבירת הרווחים שלכם מפני עלייה בתוחלת החיים (עלייה בתוחלת החיים הישראלית לא טובה למי שמחזיק ברשותו קרן שמוצמדת למדד מקדם קצבה).
  • הטבות שונות ממס הכנסה.
  • יש לכם אפשרות לעבור ללא תשלום בין מסלולי ההשקעות השונים. 
  • תוכלו לנייד את הכספים השמורים לכם בקופת הגמל מבלי לפגוע בזכויות שצברתם. 

רוצים לדעת עוד על חיים ברווח כלכלי בכל גיל?

מוזמנים להכיר אותנו. 

אנו במדריך למשקיע המתחיל עובדים בשביל הלקוחות שלנו. המטרה העיקרית שלנו זה להביא את הלקוחות שלנו ליעד כלכלי אליו הוא שואף. אין כמו יציבות כלכלית כדי לשפר את איכות החיים. 

למרות שאנו מנסים לעשות הכל כדי לחיות עם חיוך, אי אפשר לברוח מהעובדה שמי שמתנהל כלכלית בצורה נבונה יש לו יותר סיבות לחייך מאדם שמבחוץ הוא נראה כלארג' אבל בתוך הבית הוא כוסס ציפורניים מרוב חששות שממלאים אותו כלפי העתיד הכלכלי.

הקליקו כאן. אנו נשמח לעזור לכם לאפס חובות ישנים ולהפוך לאנשים רגועים יותר.  

התנהלות כלכלית נבונה רלוונטית לגבי כל גיל. אבל לגיל הפרישה היא רלוונטית במיוחד. מי כמוכם יודע כי בגיל המתבגר קשה מאוד לעשות שינויים בחיים האישיים. אנו נשמח לעזור ליצור לעצמכם הכנסות נוספות בלי להזיז אתכם יותר מדי הרבה מהכסא. 

מוזמנים ליצור קשר. המומחים שלנו מחכים לכם. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם