איך אפשר להשקיע עם הון עצמי נמוך? אם יש לכם הון עצמי נמוך ואתם רוצים לנצל את הריביות הזולות, זה הזמן!

בימים אלו ריביות בנק ישראל ממוקמות במשק בשפל המדרגה. אמנם כבר ראינו בעבר ריביות זולות מאלו אך עדיין כל מומחי הנדל"ן מצביעים על תקופה זו כעל תקופה עם ריביות באדמה. אם יש לכם הון עצמי ואפילו נמוך, לא כדאי לכם לפספס את האפשרות לרכוש בית עם משכנתא קטנה שהכנסת השכירות יכולה לשלם אותה בקלות.

איך משיגים הון עצמי?

בכל משק בית יש את הקושי היומיומי לסגור את החודש. איך מהתנהלות שוטפת של חיי היום היום פתאום משיגים הון עצמי גבוה? נעמיק מעט בשאלה, הרי לכל זוג יש מטרות נוספות כמו טיסה לחו"ל, חידוש קולקציה ועוד. איך אם כך אנו מדברים לאנשים שאין להם כסף מיותר?!

הפואנטה העיקרית בהצעה שלנו זה, שימוש בנכס קיים לטובת רכישת בית חדש שהגדרתו היותר מדויקת היא רכישת דירה להשקעה. 

אנשים רבים החלו להתעניין בנושא אך הידע המקדים עמו היו אמורים להגיע לכזו עסקה אינו בנמצא. לכן, באנו להנגיש עבורכם את המידע הרלוונטי שייתן לכם את הדחיפה לביצוע העסקה. 

איך לוקחים הלוואה נוספת לנכס שכבר קיים בפועל?

כדי להגיש בקשה למשכנתא על נכס שכבר היה עליו בעבר משכנתא, אינכם צריכים ללכת לגופים המאפשרים הלוואות חוץ בנקאיות. אתם יכולים לפנות לבנק של המשכנתא הישנה שלכם או לכל בנק אחר בו אתם מעוניינים לקחת משכנתא. 

איך לוקחים משכנתא לדירה להשקעה?

למרות ניסיונותיה של מדינת ישראל למגר את התופעה של רכישות דירות להשקעה ההולכת ורווחת, עדיין הציבור הישראלי מאוד מחבב את התחום ואינו ממושמע לרצונות המדינה. מדוע הצורך הגדול למשכנתא? מדינת ישראל כידוע היא מהמחמירות בחוקים וברגולציה הבנקאית. לכן, כל מי שיהיה מעוניין לרכוש דירה להשקעה יצטרך להביא איתו הון עצמי של 50% משווי הנכס – זה המון. להצליח להעביר כל כך הרבה כסף זה יכול להיות אפשרי לאנשים אמידים אבל גם אנשים רגילים המתמודדים כלכלית בחיי היום יום יכולים להגיע להכנסה פסיבית על ידי רכישת דירה להשקעה.

הדרך היותר מקובלת להצליח להגיע למימון דירה להשקעה היא על ידי שיעבוד הבית הקיים בו אתם מתגוררים, רשימת הערת אזהרה לטובת הבנק. אם ממש דחוף לכם לקבל את המימון הגבוה ולשלם על כך ריביות גבוהות בהתאם, יש לכם את האפשרות לפנות לגופי כלכלה חוץ בנקאיים ולקבל דרכם הלוואה גבוהה יותר מ 50% מימון. 50% כפופים לשתי הדירות. כלומר זה יכול להוות חצי משווי הבית שבבעלותכם אותו אתם מתכננים לשעבד לבנק או לכל גוף הלוואות אחר. וכן, זה לא יכול להיות יותר מ 50% משווי הבית אותו אתם מתכננים לרכוש. כך שזה נקרא לרקוד בין הטיפות. קחו עזרה מקצועי תשתכוון אתכם ותעשה עבורכם את התהליך.

איך אפשר להצליח לקבל מימון מלא לדירה מהגוף המלווה?

אם מבחינת הבנק אתם עומדים טוב במבחן יכולת ההחזר, הגוף החוץ בנקאי יכול לאפשר לכם לקחת הלוואה שתממן לכם את הבית גם ב 100%. למה? כובע!

איך יהיו הריביות בכזו עסקה?

ישנן כל מיני דרגות של אטרקטיביות במשכנתאות. אך במקרה כמו זה של שיעבוד נכס קיים תמורת רכישת נכס אחר, הריביות תהיינה מהנמוכות ביותר שהבנקים יכולים לאשר מבחינת החוקים. עצם היכולת לפרוס כזו משכנתא לשנים ארוכות כשדמי השכירות שיכנסו יתנו את האפשרות להביא לחיסולה של המשכנתא בכבוד, הופכת את העסקה למשתלמת במיוחד.

להזכירכם

זה שיש לכם הון עצמי לא אומר שיש לכם בית. ההון העצמי אמור גם לשלם את עורך הדין, מתווך, שמאות, מס רכישה – מס למי שקונה דירה להשקעה, ייעוץ משכנתאות וכמובן, ריהוט ולפעמים גם שיפוץ הנכס. 

נצלו זכויות בניה 

לבתים רבים במדינה יש את האופציה להשביח את הנכס לאחר הגדלתו ולהרחיב את המטראז' הקיים. אם רכשתם דירה על חשבון דירה קיימת, אתם יכולים להגדיל מעט את המשכנתא, לקבל את המימון המתאים ובכך פשוט להעלות את שווי הדירה בכסף רב. רק קחו בחשבון שעצם הוצאת היתרי בניה גורמת לכם להיות חייבים למדינה מס היטל השבחה.

לסיכום,

אם עברתם את קו העוני לכאורה אתם יכולים לעשות עסקאות נדל"ן שונות ולנצל את הזכאות למשכנתא שיש לכם. כל מה שאתם צריכים זה מישהו שיכיר אתכם ואת חשבון הבנק שלכם טוב וכך הוא ידע לעשות את המיפוי המדויק על היכולות הפיננסיות שלכם. אתם צריכים מישהו שיכוון ויסביר לכם את כל הדרכים להצליח בנדל"ן על פי התיק האישי שלכם. 

אנו במגזין למשקיע המתחיל שמחים לבשר לכם כי הגעתם אל הכתובת הנכונה.

אנו מתמחים בהתאמת עסקאות ללקוח ספציפי בדיוק על פי היכולות שלו ולא לפי הטרנד התורן.

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם לתיאום פגישת היכרות  ללא עלות. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם