אז מה בדיוק אנחנו לומדים מהר הביטוח?

איך תבדקו אם אין לכם כפל ביטוחים? אולי יש לכם ביטוח נכס בשתי חברות? אולי חשבתם שיש לכם ביטוח תכולה, אבל בירור מגלה שרק חשבתם? איך אפשר לקבל מידע על כל הביטוחים הקיימים בו זמנית ולעשות סדר בדברים? למה לרוב אזרחי העולם אין סדר בכל נושא הביטוח?

איך קורה שבן אדם משלם עבור אותה פוליסה פעמיים? כן כן, חשבתם שזה משהו הזוי ולא מקובל, אבל לא, זה מה שקורה בשטח. רוב המבוטחים משלמים על ביטוח כפול. אחרי שעושים סדר בכל תחום הביטוחים רואים עד כמה החיסכון שנוצר הוא גדול. כדאי לעשות סדר בביטוחים השונים, אתם כבר עשיתם סדר בבלגן?

נעים להכיר את מערכת הר הביטוח, הר הביטוח היא חברה בעלת אתר בו תוכלו למצוא מידע על הביטוחים השונים שיש לכם ולהימנע מכפל ביטוח.

הסיבות הבולטות לבלגן בביטוחים כנראה מוכרות לכם:

פעם לא היו האמצעים הטכנולוגיים של היום. היום ניתן לבצע את רוב הפעולות הביטוחיות בצורה מקוונת. כך יוצא שרוצים להוסיף פוליסת ביטוח ומוסיפים, בלי לבדוק יותר מידי מה קורה עם שאר פוליסות הביטוח, אם נוצר כפל ביטוחי. אנחנו פחות נגישים לניירת המסמכים שלנו, אנחנו יותר נגישים לאתרים דרכם אנחנו יכולים להפעיל ביטוחים חדשים. במשך הזמן, הרבה אנשים כבר שכחו מה היו פוליסות הביטוח שלהם בעבר והם לא בדקו במסמכים שלהם ו… (אתם יודעים את ההמשך לבד).

המחשבה הנפוצה היא שממילא לא מדובר בסכומים גבוהים וממילא אנחנו לא ממש מבינים בכל ענייני הביטוח ולכן בשטח הנושא מוזנח, הבעיה היא שיש לזה מחיר וחבל.

בעקבות המצב הלא מרנין הגיע משרד האוצר בשנת 2017 ופתח את אתר הר הביטוח.

אז מה זה "הר ביטוח"?

אתר הר הביטוח מאפשר לשלוט בכל הביטוחים הקיימים ולקבל עליהם את המידע המדויק.

באמצעות אתר הר הביטוח תוכלו לקבל מידע על כל פוליסות הביטוח שיש לכם. התהליך פשוט, נכנסים לאתר, מזינים פרטים מזהים וזהו, המידע כבר ביד שלכם. השירות לא עולה לכם כסף והוא זמין ופשוט לתפעול. האתר מזהה את פוליסות הביטוח של המבוטח ויעלה נתונים שלו בכל פוליסות הביטוח בישראל בכל תקופה.

בין הנתונים שתקבלו על הביטוחים שלכם יהיו נתוני כל ביטוח, מה הוא כולל, מתי הוא נקנה, לכמה זמן הוא תקף ואיזו חברת ביטוח מנהלת אותו.

על איזה פוליסות הר הביטוח ייתן לכם מידע?

  • פוליסת ביטוח דירה
  • פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה
  • פוליסת ביטוח עסקים
  • פוליסת ביטוח רכב
  • פוליסת ביטוח בריאות
  • פוליסת ביטוח חיים
  • פוליסת ביטוח סיעודית

איך תבדקו מהן הפוליסות הקיימות בבעלותכם?

הבדיקה היא כאמור, פשוטה. מזינים מספר זהות בצירוף תשובות לשאלות שונות וזהו, יוצאים לדרך! המידע ביד שלכם. אם אתם מבינים ויודעים לפענח מה אומר המידע על פוליסות הביטוח, מצוין! אם לא תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שיבדקו אם קיימים בבעלותכם ביטוחים כפולים ולא נצרכים או שבכלל יש לכם חסר בביטוחים בסיסיים. ברגע שאתם יודעים מה כפול ומיותר ומה הביטוח שצריך להשלים אתם כבר בדרך לאיזון.

אחרי שתיק הביטוח שלכם עבר סדר רציני, הגיע הזמן שלו להיכנס לשגרה מבורכת. כדאי לקבוע מראש זמן קבוע, אחת לכמה חודשים, בו אתם יושבים לבדוק את כל רישומי הביטוח, אם הכל מתנהל כשורה, אם נוצר צורך בביטוח נוסף או הפוך, אפשר להוריד ביטוח אחר.

כמובן שאם תרצו עזרה בניהול תיק הביטוח שלכם תוכלו לפנות למומחה בתחום הביטוח שיבדוק את נתוני התיק שלכם ויקבע אם אפשר להשיג את אותו ביטוח במחיר נמוך יותר או שימצא דרכים אחרות לייעול התיק הביטוחי שלכם.  

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם