חוששים להשקיע במניות? אתם מוזמנים לשמוע על כמה שדווקא הצליחו בתחום

מניות רבות העלו את ערכן בתקופת השנה האחרונה. המדהים הוא שיחד איתן עלה גם מדד תשומות הבניה. האם כדאי להשקיע במניות או שעדיף להיצמד לשיטה הישנה והמוכרת של השקעות נדל"ן סולידיות ובטוחות? על זאת נענה בפוסט הבא.

כאשר מדברים לציבור לא נראה קשה להבין מי אתם, מה היעדים שלכם, ולאיזו דרכי התמודדות אתם יותר מתחברים. ברור שאם אתם אנשים שאוהבים לעשות דבר רק אחרי שהמון אנשים כבר עשו והצליחו המקום שלכם הוא בהשקעות נדל"ן. 

בעצם אולי לא…?

אחרי שתקראו את הפוסט הבא כבר לא תשארו בעמדתכם הישנה. זה בטוח.

אז קדימה.

מה גרם למניות להעלות את ערכן?

מניות הן ניירות ערך בהן אנשים פרטיים משקיעים בקבוצת השקעה. לרוב הן תומכות בבניה חדשה והשקעה במימון פרויקט מניב. לאחר שהתחזקנו ממשבר הקורונה חזרו רבים לרכוש דירות. אבל משום מה, חלה תפנית חדה לטובת דירות חדשות – דירות קבלן. דבר שגרם למניות לקפוץ, למחירי הדירות לעלות ולכל מדד תשומות הבניה ללכת על כיוון של עליה. 

כאשר אנו אומרים זינוק אנו מתכוונים לכך. רבות מהמניות רשמו זינוקים של מספרים ארוכים יותר ממה שהיו רגילים אליהם עד היום.

מכירים את המושג של אחוזי תשואה? הממוצע המקובל לאחוזי תשואה בארץ עומד כיום על 4% +-, ואילו בחברות המניות הנדלניסטיות נרשמה קפיצה מרשימה, של יותר מ 30% תשואה! נשמע דמיוני, אבל אמיתי.

מי החברות המובילות בהן המניות עלו?

ניתן לראות כי חברות המשקיעות לא רק בנדל"ן אבל בעיקר בו, העלו את אחוזי התשואה שלהם בתקופה האחרונה. את העליה המרשימה כולם זוקפים לזכותו של תחום הנדל"ן.

משבר הקורונה לא פגע במכירות?

שנת 2020 נרשמה כשנה בה עלו מחירי הדירות, מדד תשומות הבניה, וכן הביקוש למניות הלך וגדל. אמנם עברה עלינו שנה של משבר שפגעה בממוצע החודשי של חודשים מרץ ואפריל, אבל שנת הקורונה הובילה להתקדמות טכנולוגית של אנשים פרטיים ושל חברות המציעות שירותים שונים. כלומר, האפשרות להציע שירותים אונליין קיימת כבר שנים. אבל בפועל זה תמיד נשאר רק באפשרות, במהלך משבר הקורונה ובתוך הסגרים הגדולים שעברו עלינו, אנשים נאלצו להשתמש בשירותים מקוונים על מנת לסדר לעצמם דברים אחרים כמו מים חשמל או אפילו פגישה עם רופא. 

בעלי עסקים פרטיים שהרגישו כי באו מים עד נפש, החלו להוציא את מרכולתם לשוק האינטרנטי, כדי להזיז את הסחורה וכדי לא להיכנס לגלגל של פשיטת רגל. מי שלא עשה זאת בסגר הראשון, עשה זאת בסגר השני. ומי שלא אז בשלישי. 

כך קרה שתחום המכירות עלה עקב הנגשתו לציבור דרך הכלים הטכנולוגים.

גם בתחום המניות ההתנהלות היתה דומה. כיום ניתן לקחת משכנתא דרך פגישת זום, כמעט ללא צורך בדריכת כף הרגל בסניף הבנק. 

דוגמא למניות בטוחות שאתם אפילו לא יודעים כי אלו מניות

משום מה נתפס בעיני העולם שמניות זה כסף ששמים על קרן הצבי, דבר שלא מומלץ לאנשים עם שכל בקודקוד… רק נזכיר לכם כי קרן השתלמות בה אנשים רבים מנויים ובעיקר עובדי הוראה, זו בעצם סוג של מניות שאנשים מחזיקים בהם. ואפילו הפוך עובד הוראה שמושך את קרן ההשתלמו תשצבר אינו עושה צעד חכם אלא, מומלץ לו להשאיר את הקרן לתפוח בשקט ללא משיכה כלל של מזומנים על חשבון הקרן. 

למעוניינים במזומנים באופן דחוף יש את האפשרות לקחת הלוואה כתחליף למשכנתא דרך קרן השתלמות בריביות זולות במיוחד. מתחזקי קרן ההשתלמות שלכם יעשו הכל כדי שלא תמשכו את הקרן השתלמות שלכם וינסו לתת לכם הלוואה בתנאים חלומיים העיקר שלא תעשו צעד מטופש ותמשכו את קרן ההשתלמות במקום לתת לה לקפוץ ולהעלות את ארכה.

מה גורם למניות להעלות את ערכן?

כידוע לכל, מחירי הדירות נמצאים בעלייה מתמדת. החשש לעלייה נוספת קרובה קיים כל הזמן. ברגע שיש לכם מניה אצל חברת בניה ישראלית, אתם הפכתם להיות חלק ממנה. לא עמית, לא לקוח, אלא, חלק פיזי ממש כמשקיעים.

מה קורה כאשר יש עלייה במחירי הדירות? כל צד המוכר מרוויח על שווי ההשקעה. בעצם היותכם משקיעים בעסקה.

רוצים לדעת עוד?

אנו במגזין למשקיע המתחיל סימנו לעצמנו מטרה ברורה לעזור ולסייע לכל מי שמעוניין לשפר את איכות החיים שלו על ידי יצירת הכנסות שונות ומגוונות בתחום הנדל"ן. 

הקליקו כאן ואנו נשמח לעזור לכם. ליצירת קשר ולהתחלת הרצת הבירוקרטיות הראשונות בדרך להצלחה הכלכלית שלכם השאירו פרטים. 

תודה שיצרת קשר עם המפתח למשקיע המתחיל

ניצור איתך קשר בהקדם